Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga aktivitāšu pielietojums: vakar, šodien, rīt', 1.
  • Referāts 'Mārketinga aktivitāšu pielietojums: vakar, šodien, rīt', 2.
  • Referāts 'Mārketinga aktivitāšu pielietojums: vakar, šodien, rīt', 3.
  • Referāts 'Mārketinga aktivitāšu pielietojums: vakar, šodien, rīt', 4.
  • Referāts 'Mārketinga aktivitāšu pielietojums: vakar, šodien, rīt', 5.
  • Referāts 'Mārketinga aktivitāšu pielietojums: vakar, šodien, rīt', 6.
  • Referāts 'Mārketinga aktivitāšu pielietojums: vakar, šodien, rīt', 7.
  • Referāts 'Mārketinga aktivitāšu pielietojums: vakar, šodien, rīt', 8.
  • Referāts 'Mārketinga aktivitāšu pielietojums: vakar, šodien, rīt', 9.
  • Referāts 'Mārketinga aktivitāšu pielietojums: vakar, šodien, rīt', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Mārketinga vēsture    4
3.  Mārketinga aktivitātes    5
4.  Mārketinga un to aktivitāšu uzplaukums    7
5.  Secinājumi    9
6.  Literatūras saraksts    10
Darba fragmentsAizvērt

Ar ko sākt? Mārketings nav notikums, kam ir sākums un gals. Mārketings ir nepārtraukts process vai cikls. Līdz ar to nav viena precīzi noteikta sākuma punkta. Uzņēmējdarbība ir pastāvējusi, kopš cilvēks atklāja, ka viņam ir vajadzīgs arī tas, kas pieder citam un cilvēki attīstīja maiņas metodes. Mārketings ir internacionāls jēdziens, taču praksē tā vietā bieži lieto latvisko terminu- tirgvedība, tomēr pat vispilnīgākais tulkojums nespēj atspoguļot mārketinga jēdzienu pilnībā. Šis jēdziens un tā saturs, risinot tautsaimniecības problēmas, kļūst ar katru gadu plašāks un sarežģītāks. Diemžēl ne visi uzņēmēji zina, cik svarīga nozīme pašreizējos sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos cīņā par patērētāja loka paplašināšanu ir mārketinga zināšanām. Jo plašāks kļūst tirgus, jo sarežģītākas kļūst ekonomiskās sviras un stimuli.
Mārketings ir veids, kādā vadīt biznesu. Mārketings ir visaptverošs, tā ir daļa no katra darba kārtības, sākot ar ierindas pārdevēju un beidzot ar uzņēmuma direktoru.
Mārketings ir samērā jauna uzņēmējdarbības nozare, kura, lai cik tas dīvaini šķistu, vēl nav pārliecinājusi biznesa organizācijas, ka galvenais to darbībā ir klients.
Mārketings ir jebkura aktivitāte, kuru veic, lai pārdotu savus produktus vai pakalpojumus. Tā mērķis nav apmuļķot klientu vai falsificēt kompānijas imidžu. Tā mērkis ir iesaistīt klientus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību. Plānojot mārketinga aktivitātes, ir jābūt skaidrībai, ko tieši jūs pārdodat un kāda ir šā produkta potenciālā mērķauditorija.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants