Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 1.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 2.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 3.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 4.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 5.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 6.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 7.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 8.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 9.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 10.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 11.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 12.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 13.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 14.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 15.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 16.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 17.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 18.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 19.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 20.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 21.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 22.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 23.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 24.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 25.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 26.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 27.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 28.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 29.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 30.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 31.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 32.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 33.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 34.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 35.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 36.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 37.
  • Referāts 'Apģērba projektēšana un mākslinieciska noformēšana', 38.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tērpa izvēles nosacījumi un to loma modes aksesuāri    4
1.1.  Tērpa rotāšanas priekšnosacījumi    5
1.2.  Kompozīcijas veidošana    7
1.3.  Krāsas    10
2.  Vasaras kostīma individuālā modeļa izstrāde    11
2.1.  Modeļa skice un apraksts    13
2.2.  Auduma izvēle    15
2.3.  Cilvēka ķermeņa mērījumi    16
2.4.  Konstrukcijas izgatavošana    21
2.5.  Konstrukcijas modelēšana    22
2.6.  Lekālu izklājums uz auduma    23
3.  Svārku kostīma izgatavošana    24
3.1.  Svārku šūšanas secība    25
3.2.  Žaketes šūšana    26
  Nobeigums    30
  Bibliogrāfija    31
  Pielikumi    32
5.  Skices    36
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Svārku kostīmu, svarīgs nosacījums ir askētisms un elegance, tomēr ne garlaicīgums un kanoniska klasika. Pietiekami daudz iespēju arī lietišķa stila kostīmā izpausties dizainam – tā var būt interesanta piegriezuma apkakle, ar palielinātiem vai, gluži pretēji, nelieliem atlokiem. Vārdu sakot, vislielākās iespējas demonstrēt savu individualitāti ir tieši detaļās – kabatas formā un skaitā, apkakles griezumā, kas var būt gan v veida, gan ovālas formas ar dažāda izmēra un veida atlokiem vai pavisam bez tiem.
Šodien ir plašā iespēja iegādāties rotātu tērpu veikalā. Bet katrs to nedara. Ne vienmēr noteicošais būs materiāla iespējas. Runa ir par vēlmi būt neatkārtojamai interesantai. Tāpēc saprotama ir sievietes tieksme izgatavot pašai vai vismaz to izrotāt, lai kaut nedaudz atšķirtos.
Prasmju apguvei darbā ar tekstilu nozīmīga ir starp priekšmetu saikņu ievērošana. Trīs galvenie avoti, no kurienes smeļas veidojot radošo darbu kompozīcijas ir daba, etnogrāfija, māksla.
Apģērba krāsai, krāsu salikumam ir ļoti liela nozīme, jo tie par apģērbu un tā valkātāju rada pirmo iespaidu. Apģērba ansambļa krāsu gammai jāatbilst valkātāja raksturam, vecumam. Jebkurā jaunas modes krāsu gammā ir iespējams izvēlēties to krāsu un nokrāsu, kas piestāv.
Konstruktīvā jeb tehniskā modelēšana ir pamatpiegrieztnes pārveidošana, lai iegūtu konkrēta modeļa piegrieztnes. Pamatpiegrieztnes rasējumu ieteicams saglabāt nesagrieztu, lai to varētu izmantot vēl citu ģērbu modelēšanai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants