Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Interaktīvo mācību metožu izmantošana matemātikas mācību procesā pamatskolā', 1.
  • Prezentācija 'Interaktīvo mācību metožu izmantošana matemātikas mācību procesā pamatskolā', 2.
  • Prezentācija 'Interaktīvo mācību metožu izmantošana matemātikas mācību procesā pamatskolā', 3.
  • Prezentācija 'Interaktīvo mācību metožu izmantošana matemātikas mācību procesā pamatskolā', 4.
  • Prezentācija 'Interaktīvo mācību metožu izmantošana matemātikas mācību procesā pamatskolā', 5.
  • Prezentācija 'Interaktīvo mācību metožu izmantošana matemātikas mācību procesā pamatskolā', 6.
  • Prezentācija 'Interaktīvo mācību metožu izmantošana matemātikas mācību procesā pamatskolā', 7.
  • Prezentācija 'Interaktīvo mācību metožu izmantošana matemātikas mācību procesā pamatskolā', 8.
  • Prezentācija 'Interaktīvo mācību metožu izmantošana matemātikas mācību procesā pamatskolā', 9.
  • Prezentācija 'Interaktīvo mācību metožu izmantošana matemātikas mācību procesā pamatskolā', 10.
  • Prezentācija 'Interaktīvo mācību metožu izmantošana matemātikas mācību procesā pamatskolā', 11.
  • Prezentācija 'Interaktīvo mācību metožu izmantošana matemātikas mācību procesā pamatskolā', 12.
  • Prezentācija 'Interaktīvo mācību metožu izmantošana matemātikas mācību procesā pamatskolā', 13.
  • Prezentācija 'Interaktīvo mācību metožu izmantošana matemātikas mācību procesā pamatskolā', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma mērķis
izpētīt dažu interaktīvo mācību metožu izmantošanas iespējas matemātikas stundā pamatskolā.
Pētījuma uzdevumi
Izpētīt pieejamo metodisko literatūru par izglītības jēdzienu, struktūru un veidiem;
Izveidot dažu mācību stundu konspektus;
Izpētīt, kādas ir biežāk lietotās interaktīvās mācību metodes;
Izveidot interaktīvā darba paraugu projektu nedēļai.
Pētījuma metodes
Metodiskās literatūras izpēte un dokumentu analīze;
Daugavpils 8.pamatskolas skolotāju anketēšana;
Skolēnu radošā darba analīze.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants