Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pedagoģiskais vērtējums', 1.
  • Konspekts 'Pedagoģiskais vērtējums', 2.
  • Konspekts 'Pedagoģiskais vērtējums', 3.
  • Konspekts 'Pedagoģiskais vērtējums', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Stundu vadīja: Anna
Stundas tips: jauktais
Stundas uzdevums:
1. Mācīt: M/v elementi: palēcieni, pagriezieni.
2. Pilnveidot: akrobātikas elementu savienojums.
3. Atkārtot: deju soļus, akrobātikas elementus.
4. Attīstīt: koordināciju, kustību precizitāti, lokanību.
5. Veidot sociālas prasmes: prasme sadarboties kopā.
Klasē 20 skolēni, piedalās 18
Nodarbojās, 18 meitenes
Pedagoģisko vērtējumu izpildīja
Datums:

Novērotas stundas apraksts hronoloģiskā secībā.
I. Ievada sagatavotāja daļa (19.min)
Pirms stundas skolotāja sagatavoja inventāru, 20 nūjas, 6 vingrošanas paklāji, kuri bija nolikti pa divi, 3 konusi, svilpe. Vingrošanas paklāji tika iztīrīti pirms stundas sākumam. Stundas sākumā skolēni paši nostājās vienā rindā, pēc kā sāka pļāpāt. Skolotāja iedeva komandu „Klase, vienā rindā stāties!, Līdzināties!, Mierā!, Sveiki klase!”, skolēni atbild „Es sveiks!”. Pēc sasveicināšanās skolotāja skaidro bērniem stundas uzdevumus, pēc kā seko komanda „Uz labo!, Pa kreisi apkārt zālei soļos maršs!”. Skolēni soļos pārvietojās apkārt zālei, skolotāja demonstrē pirmo vingrinājumu, soļojot uz pirkstgaliem rokas sānis, augšā. Seko komanda „Parastā solī maršs!”. Skolotāja dod komandu „Skriešus marš!”…

Atlants