Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos', 1.
  • Referāts 'Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos', 2.
  • Referāts 'Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos', 3.
  • Referāts 'Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos', 4.
  • Referāts 'Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos', 5.
  • Referāts 'Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos', 6.
  • Referāts 'Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos', 7.
  • Referāts 'Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos', 8.
  • Referāts 'Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos', 9.
  • Referāts 'Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos', 10.
  • Referāts 'Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos', 11.
  • Referāts 'Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos', 12.
  • Referāts 'Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos', 13.
  • Referāts 'Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos', 14.
  • Referāts 'Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Teorētiskā darba daļa    4
  Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos    4
  Praktiskā darba daļa    8
  „Lattelekom” SIA    9
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

Sa­vam dar­bam iz­vē­lē­jos te­ma­tu „Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos”, ar mēr­ķi dzi­ļāk ie­pa­zī­ties ar firmas peļņas maksimizēšanas iespējām monopola apstākļos, pē­tīt un ana­li­zēt „Lattelekom” SIA darbību liberalizētā tirgū.
Mēr­ķa sa­snieg­ša­nai ti­ka iz­vir­zī­ti se­ko­jo­ši uz­de­vu­mi:
ie­pa­zīt un ap­ko­pot ma­te­ri­ālus par firmas peļņas maksimizēšanas iespējām monopola apstākļos;
sa­lī­dzi­nāt un iz­vēr­tēt „Lattelekom” SIA darbību monopola un liberalizētajā tirgū;
at­klāt firmas peļņas maksimizēšanas veidus, ak­cen­tē­jot dar­ba tē­mu.
Teorētiskā darba daļa.
Peļņas maksimizēšana monopola apstākļos.
Pieprasījums monopola apstākļos.
Pilnīgs monopols ir tad, kad nozarē ir tikai viens ražotājs (piegādātājs), nav tuvu aizstājēju, pastāv barjeras jaunu firmu iesaistīšanai šajā nozarē. Monopolists diktē tirgus cenu, bet tas nenozīmē, ka monopolists ir pilnīgi brīvs cenas un ražošanas apjoma izvēlē un pircējs ir pilnīgi monopolista varā. Palielināt preces pieprasījumu ir iespējams tikai samazinot tās cenu. Tādēļ jo augstāka ir cena, jo mazāks ir pieprasījums. Pieprasījumu ataino tradicionālā pieprasījuma līkne (skatīt attēlu Nr. 1, pieprasījums monopolā).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants