Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 1.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 2.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 3.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 4.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 5.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 6.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 7.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 8.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 9.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 10.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 11.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 12.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 13.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 14.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 15.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 16.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 17.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 18.
  • Referāts 'Franču impresionisti ainavisti', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    1
  Impresionisms    2
  Nosaukuma izcelsme    2
  Tehnika un teorija    3
  Krāsas    4
  Ainavas    4
  Atklāsmes    6
  Klods Monē    7
  “Senlazāra stacija” mākslas darba analīze    7
  Kamils Pisaro    8
  “Ceļš uz Versaļu pie Louvecienes” mākslas darba analīze    9
  Alfreds Sislē    10
  “Skats uz Svētā Martina kanālu” mākslas darba analīze    10
  Secinājumi    12
  Literatūras saraksts    13
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Impresionisti noraidoši attiecās pret akadēmisko mākslu, pret tās rutīnu, nosacītību un tumšajiem toņiem.
2. Sākumā impresionismu ļoti kritizēja un nepieņēma kā mākslas stilu.
3. Impresionisma nosaukums radies no Kloda Monē “Impresija. Saullēkts.” , ko kāds kritiķis apspēlējis, vēloties izsmiet.
4. Liela daļa impresionisma mākslinieku ir bijuši nabadzīgi, jo neviens nepirka to darbus viņu dzīves laikā.
5. Mākslinieki uzskatīja, ka dabas glezniecībā nevar izmantot melno krāsu, jo tādas tajā nav.
6. Plenērs kļuva par svarīgu sastāvdaļu impresionistu mākslā, kur pētīja dabu dažādās diennakts stundās un dažādos gadalaikos.
7. Krāsas uz paletes nejauca, bet klāja uz audekla blakus citu citai maziem triepieniem, kas radīja trīsuļojošu efektu un optisku sajaukšanos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants