Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Pieejamības un individuālizācijas principa realizācija sporta stundās skolās', 1.
  • Prezentācija 'Pieejamības un individuālizācijas principa realizācija sporta stundās skolās', 2.
  • Prezentācija 'Pieejamības un individuālizācijas principa realizācija sporta stundās skolās', 3.
  • Prezentācija 'Pieejamības un individuālizācijas principa realizācija sporta stundās skolās', 4.
  • Prezentācija 'Pieejamības un individuālizācijas principa realizācija sporta stundās skolās', 5.
  • Prezentācija 'Pieejamības un individuālizācijas principa realizācija sporta stundās skolās', 6.
  • Prezentācija 'Pieejamības un individuālizācijas principa realizācija sporta stundās skolās', 7.
  • Prezentācija 'Pieejamības un individuālizācijas principa realizācija sporta stundās skolās', 8.
  • Prezentācija 'Pieejamības un individuālizācijas principa realizācija sporta stundās skolās', 9.
  • Prezentācija 'Pieejamības un individuālizācijas principa realizācija sporta stundās skolās', 10.
  • Prezentācija 'Pieejamības un individuālizācijas principa realizācija sporta stundās skolās', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Pieejamības un individuālizācijas principa realizācijas īpatnības sporta stundās skolās
Individuālā pieeja paredz:
1) augstākās nervu darbības veida ievērošanu,
2) vecuma,
3) dzimuma,
4) skolēna iepriekšējās sagatavotības,
5) kustību iemaņu ievērošanu.

Jāņem vērā:
Kā notiek kustību iemaņu apguve;
Kā organisms reaģē uz doto slodzi;
Kā notiek adaptācija un atjaunošanās.

Jākombinē divi mācību virzieni:
Vispārattīstošais – obligātu dzīvībai nepieciešamu kustību iemaņu un prasmju minimuma apguve;
Specializētais – padziļināta izvēlētā sporta virziena pilnveidošana; individuālu spēju un dotību pilnveidošana.

Autora komentārsAtvērt
Atlants