Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas izveidošana', 1.
  • Referāts 'Reklāmas izveidošana', 2.
  • Referāts 'Reklāmas izveidošana', 3.
  • Referāts 'Reklāmas izveidošana', 4.
  • Referāts 'Reklāmas izveidošana', 5.
  • Referāts 'Reklāmas izveidošana', 6.
  • Referāts 'Reklāmas izveidošana', 7.
  • Referāts 'Reklāmas izveidošana', 8.
  • Referāts 'Reklāmas izveidošana', 9.
  • Referāts 'Reklāmas izveidošana', 10.
  • Referāts 'Reklāmas izveidošana', 11.
  • Referāts 'Reklāmas izveidošana', 12.
  • Referāts 'Reklāmas izveidošana', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Ieteikumi reklāmas veidošanai    4
  Reklāmas ievietošanas vieta    6
  Kā izveidot labu reklāmu    9
  Galvenie rīcības motīvi, kurus izmanto reklāmu veidošanā    10
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Es izvēlējos rakstīt par tēmu – „Ieteikumi reklāmas veidošanai”, jo uzskatu, ka katram, kurš vēlas veidot uzņēmumu jāzina, kā izveidot reklāmu, kura palīdzētu uzņēmuma attīstīties un piesaistītu potenciālos klientus.
Šā darba mērķis ir iepazīties ar reklāmas pamatnosacījumiem, kuri palīdz izveidot labu reklāmu, lai ieinteresētu patērētājus.
Darba galvenie uzdevumi ir:
1. Populārākās un ienesīgākās vietas kur izvietot reklāmu;
2. Cik bieži ievietot reklāmas;
3. Kāda veida reklāmas veidot;
4. Reklāmas veidi.
Iepazīstoties ar aprakstīto informāciju, manuprāt, lielākajai daļai personu būs skaidrs, kā , kur, kāpēc vajadzētu izveidot reklāmu, jo laba reklāma ir kā labs sākums , lai uzņēmums spētu sākt aktīvi darboties un piesaistīt klientus.


1. Ieteikumi reklāmas veidošanai
Plānojot reklāmas kampaņu, svarīgi ir neatkārtoties, mēģinot ietekmēt potenciālo klientu. Piemēram, ja tiek publicēts ziņojums par jaunas video un audio tehnikas remontdarbnīcas atvēršanu gan vietējā, gan vakara avīzē, gan arī tās reklāmas pielikumā, tad var gadīties, ka divas reizes tiek paziņota viena un tā pati informācija vienai un tai pašai auditorijai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants