Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāma un zīmols', 1.
  • Referāts 'Reklāma un zīmols', 2.
  • Referāts 'Reklāma un zīmols', 3.
  • Referāts 'Reklāma un zīmols', 4.
  • Referāts 'Reklāma un zīmols', 5.
  • Referāts 'Reklāma un zīmols', 6.
  • Referāts 'Reklāma un zīmols', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Kāda gan ir reklāmas un zīmola būtība, to loma mūsdienu sabiedrībā un valstī? Kāds ir reklāmas mērķis? Viss ir ļoti vienkārši. Reklāma ir radīta tādēļ, lai piesaistītu patērētājus. Līdzīga loma ir arī zīmolam, kas ļauj šo ‘īpašo’ preci atšķirt no citām, kas dara to pieprasītāku un vajadzīgāku.
Ikviena sekmīga uzņēmuma darbības pamatā ir māka iekārdināt, piesaistīt un reklamēt. Tomēr mums būtu jāzina, ka tādas lietas kā reklāmas, zīmoli un daudzas tiem līdzīgās lietas ir tā pati iekārdināšana, mēģinājumi manipulēt ar cilvēkiem, cenšoties piedabūt patērētājus iegādāties noteikto preci vai pakalpojumu (Olinss 2003).

Reklāma un tās mērķi

Reklāma ir uzskatāms materiāls, kura pamatdoma jeb pamatmērķis ir piesaistīt patērētāju un mudināt viņu iegādāties preci vai pakalpojumu, popularizēt kādu ideju (Vikipedija 2007, ER).
Galvenais iemesls, kādēļ reklāma tiek izvietota sākumā šķiet saprotams – produkts, ko reklamē, ir jāpārdod. Lai arī daudzu uzņēmumu reklāmas pamatā ir tieši šī doma – realizēt savu produkciju, tomēr tas nebūt nav vienīgais mērķis, kādēļ reklāma tiek veidota. Papildus mērķim pārdot preci nereti ir arī citi mērķi, kā, piemēram, reklāmai ir jāveic uzdevums – jāveicina uzņēmuma vai tirdzniecības markas popularitāte jeb atpazīstamība, līdzīgi kā zīmolam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants