Chevrolet Epica un Chevrolet Captiva reklāmas analīze.
Auto dilleri – SIA “ADAM AUTO” un SIA “HANSA AUTO”.
Produkts – Chevrolet Epica un Chevrolet Captiva.
Situācijas apraksts:
Divu jaunu Chevrolet modeļu piedāvājums – sedans un ekonomiskais apvidus auto.
Mērķi:
Iepazīstināt klientus ar jauniem auto modeļiem;
Klientu loka paplašināšana;
Pārdošanas apjomu palielināšana.
AAS “BALTA” reklāmas analīze.
Apdrošināšanas sabiedrība – AAS “BALTA”.
Produkts – Īpašuma apdrošināšana par pilnu atjaunošanas vērtību.
Situācijas apraksts:
Šobrīd sakarā ar izsniegto hipotekāro kredītu palielinājumu ir pieaudzis zemapdrošināto īpašumu skaits. Tātad tiek formēta īpašuma apdrošināšana tikai par kredīta summu.
Mērķi:
Zemapdrošināšanas daļas samazināšana;
Īpašuma apdrošināšanas sektora palielināšana;
Klientu loka paplašināšana;…
AAS "BALTA" īpašuma apdrošināšanas un CHEVROLET jauno modeļu reklāmu analīze. Analīzē ietilpst: reklāmas apraksts; tās mērķi un mērķauditorija; reklāmas noformējums un būtība, kā arī šo reklāmu autora vērtējums.