Vērtējums:
Publicēts: 15.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitātes analīze', 1.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitātes analīze', 2.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitātes analīze', 3.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitātes analīze', 4.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitātes analīze', 5.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitātes analīze', 6.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitātes analīze', 7.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitātes analīze', 8.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitātes analīze', 9.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitātes analīze', 10.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitātes analīze', 11.
Darba fragmentsAizvērt

6. Kampaņas rezultātu analīze
TNS Latvia (1000 respondentu):
86% aptaujāto atbalsta glābējsilītes ideju, no tiem 51% projektu uzskata par ļoti labu ideju
LNT :
Gandrīz 80% publikāciju un sižetu pieminēta kompāniju „Gedeon Richter” kā projekta iniciatoru un vienīgo finansiālo atbalstītāju

TV
Radio (Latvijas Radio 1 un 4, SWH, MIX FM, uc),
Interneta portāli (Delfi, Apollo, TvNet, Diena, Telegraf, uc),
Valsts laikraksti (Diena, Dienas Bizness, NRA, Latvijas Avīze, Čas, utt) un vietējie laikraksti.

Patiesais rezultāts:
Projektu uzsākot Evita Jaunzema, kompānijas “Gedeon Richter” pārstāvniecības Latvijā vadītāja sacīja:
„Kaut viena bērna izglābšana būs šī darba vislielākais atalgojums!”
6!!!

Autora komentārsAtvērt
Atlants