Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'AS "Laima" šokolādes "Extra" pozīciju nostiprināšana Latvijas tirgū', 1.
  • Referāts 'AS "Laima" šokolādes "Extra" pozīciju nostiprināšana Latvijas tirgū', 2.
  • Referāts 'AS "Laima" šokolādes "Extra" pozīciju nostiprināšana Latvijas tirgū', 3.
  • Referāts 'AS "Laima" šokolādes "Extra" pozīciju nostiprināšana Latvijas tirgū', 4.
  • Referāts 'AS "Laima" šokolādes "Extra" pozīciju nostiprināšana Latvijas tirgū', 5.
  • Referāts 'AS "Laima" šokolādes "Extra" pozīciju nostiprināšana Latvijas tirgū', 6.
  • Referāts 'AS "Laima" šokolādes "Extra" pozīciju nostiprināšana Latvijas tirgū', 7.
  • Referāts 'AS "Laima" šokolādes "Extra" pozīciju nostiprināšana Latvijas tirgū', 8.
  • Referāts 'AS "Laima" šokolādes "Extra" pozīciju nostiprināšana Latvijas tirgū', 9.
  • Referāts 'AS "Laima" šokolādes "Extra" pozīciju nostiprināšana Latvijas tirgū', 10.
Darba fragmentsAizvērt

„Ekstra” = gaišā, tumšā šokolāde ar un bez pildījuma, porainā 20, 50, 80 un 100 gramu iepakojumā

Auditorija = jaunieši un sievietes

Kādas aktivitātes netiek pieļautas = nav ierobežojumu

Situācijas analīze:

Tirgus situācija

Ekstra ir jauna un augoša tirdzniecības marka, populārākā no Laimas šokolādes tāfelītēm, šobrīd aizņem ap 11% no Latvijas, 2% no Lietuvas un 1.5% no Igaunijas tirgus. Tāfelītes ir viena no lielākajām saldumu tirgus kategorijām, kas turpina augt. Šobrīd aizņem 17% no Baltijas saldumu tirgus. Ļoti spēcīga konkurence – ap 800 nosaukumu.

Spēcīgs mediju atbalsts. Latvijā un Lietuvā spēcīgākais konkurents ir Karūna. Igaunijā – Kalev, Fazer.

Lielākās investīcijas komunikācijā (reklāma, sabiedriskās attiecības, attiecības ar patērētājiem, popularizēšana) veic Karūna. Konkurējošās tirdzniecības markas jau, ar masīvu komunikācijas atbalstu, ir sasniegušas dominējošu tirgus daļu Latvijā tāfelīšu tirgū un turpina augt (Karūna 14%, Princas 17%).

Ekstrai ir kritiski zema pieejamība tirdzniecības vietās, kas var nopietni samazināt reklāmas un citu aktivitāšu efektivitāti. Lai pārņemtu līdera pozīcijas Latvijā, pieejamībai tirdzniecības vietās ir jāsasniedz 70%. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants