Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Kultūras iestādes stratēģija', 1.
  • Paraugs 'Kultūras iestādes stratēģija', 2.
  • Paraugs 'Kultūras iestādes stratēģija', 3.
  • Paraugs 'Kultūras iestādes stratēģija', 4.
  • Paraugs 'Kultūras iestādes stratēģija', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Ikvienam darbiniekam tiek iedalīti individuāli pienākumi atbilstoši katra spējām un kompetencei. Tātad specializācijas pakāpe ir augsta.
Darbinieki šajā uzņēmumā ir ļoti kompetenti un radoši, viņi paši novērš problēmas, atrisina sarežģītas situācijas, piesaista jaunus klientus, bet vadītājs tiek informēts par visām šīm norisēm. No tā tiek secināts, ka centralizācijas pakāpe ir zema

Konkurences stratēģija ir stratēģijas diferencēšana, kad noteicošais ir unikāla piedāvājuma nodrošināšana, nevis izmaiņas cenu līmenī. Uzņēmuma pamatfunkcija atbilst tieši šai stratēģijas izvēlei kopumā. Organizācijas mērķis ir kļūt par prestižāko pasākumu aģentūru nozares attīstības noteicēju, bet to ir iespējams izdarīt tikai paplašinot gan piedāvājumu, gan atverot jaunas filiāles dažādās pasaules lielpilsētās, tādējādi piesaistot arvien jaunus klientus un veidojot plašu publicitāti augstākajās aprindās.
Organizācija izmanto par integrācijas stratēģiju, kuras ietvaros notiek konkurentu pakļaušana, apvienošanās vai pārpirkšana, ar mērķi- samazināt konkurenci un paplašināt darbības sfēru.
Šim uzņēmumam ir izveidota 1 filiāle Rīgas centrā.
Darbinieku skaits uzņēmumā- 75
Relatīvais klientu skaits dienā- 5
Relatīvais klientu skaits mēnesī- 155

Autora komentārsAtvērt
Atlants