Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas analīze', 1.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas analīze', 2.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas analīze', 3.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas analīze', 4.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas analīze', 5.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas analīze', 6.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas analīze', 7.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas analīze', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings ir mērķtiecīga darbība, kas vērsta uz pircēju jeb patērētāju vajadzību izzināšanu un to apmierināšanu.
Mārketings atbilstoši tā uzdevumiem var būt:
stratēģiskais – tā risināmie uzdevumi ir sistemātiska un pastāvīga mērķa pircēju vajadzību un prasību analīze, efektīvas preču koncepcijas izstrādāšana, kas ļautu uzņēmumam apkalpot mērķa pircējus labāk nekā to spēj konkurenti,
operatīvais – tas risina uzdevumus, kas saistīti ar tirdzniecības organizēšanu, komunikāciju veidošanu, lai informētu potenciālos pircējus un parādītu uzņēmuma produktu kvalitātes pozitīvi atšķirīgās puses. Mārketings piedāvā dažādas metodes, kas palīdz uzņēmumiem pieņemt tirgus un klientu prasībām atbilstošus lēmumus. Ir iespēja veikt dažādus pasākumus – sākot ar produktu politikas izveidi un efektīvām reklāmas kampaņām, līdz pat saprātīgai cenu politikas izstrādei.…

Atlants