Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 1.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 2.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 3.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 4.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 5.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 6.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 7.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 8.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 9.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 10.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 11.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 12.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 13.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 14.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 15.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 16.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 17.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 18.
  • Referāts 'SIA "Šlāgeris" tirgus izpēte', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  SIA „Šlāgeris” uzņēmuma un pakalpojuma īss apraksts    4
3.  Mārketinga makrovide    5
3.1.  Sociālekonomiskie un demogrāfiskie faktori    5
3.2.  Kultūras un izglītības faktori    7
3.3.  Politiskie un tiesiskie faktori    7
3.4.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    8
4.  Mārketinga mikrovide    9
4.1.  Pircēji    9
4.2.  Konkurenti    10
4.3.  Piegādātāji    10
4.4.  Starpnieki tirgū    11
5.  SVID analīze    12
5.1.  Iespējas    13
5.2.  Draudi    13
5.3.  Stiprās puses    14
5.4.  Vājās puses    14
6.  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    18
Darba fragmentsAizvērt

6. Secinājumi un priekšlikumi
Veicot SIA „Šlāgeris” tirgus izpēti, autore ir nonākusi pie šādiem secinājumiem:
1. SIA „Šlāgeris” Madonas pilsētā ir stabils un konkurētspējīgs uzņēmums, ar iespējām nākotnē attīstīties un ieņemt lielāko tirgus daļu ēdināšanas nozarē Madonas pilsētā, ja uzņēmums ieguldīs finansiālos līdzekļus uzņēmuma telpu paplašināšanā un sevis reklamēšanā.
2. Uzņēmumam trūkst reklāmas, lai veicinātu uzņēmuma atpazīstamību un lai tiktu palielināts klientu loks, un tiktu iekarota lielākā daļa Madonas tirgus ēdināšanas nozarē.
3. Uzņēmums pārlieku daudz noslogo savus darbiniekus, jo vērojama bieža kadru mainība.
4. SIA „Šlāgeris” ir viens no modernāk iekārtotajiem ēdināšanas uzņēmumiem Madonā, un vienīgais, kas ir aprīkots ar televīzijas skatīšanās iespējām.
5. Uzņēmuma atrašanās vieta tuvu Madonas pilsētas skolām un tā atrašanās viegli atrodamā un redzamā vietā , nodrošina kafejnīcas apmeklētību.
6. Uzņēmumā strādājošie kvalificētie darbinieki nodrošina pakalpojuma augsto kvalitāti.
7. Kafejnīcas piedāvāto zemo cenu un plašā ēdienu piedāvājuma dēļ, tai ir liels klientu loks.
8. Uzņēmuma sadarbība ar piegādātājiem, vietējiem mazumtirgotājiem, nodrošina vienmēr svaigu un kvalitatīvu produktu piegādi, kā arī iespēju neilgā laikā vienoties par piegādes iespējām.
9. Uzņēmums regulāri seko līdzi jaunumiem tehnoloģiju jomā, kā arī konkurējošo uzņēmumu attīstībai, lai nezaudētu vietu tirgū un konkurētspēju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants