Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pētīšanas metodes mārketingā un sabiedriskajās attiecībās', 1.
  • Referāts 'Pētīšanas metodes mārketingā un sabiedriskajās attiecībās', 2.
  • Referāts 'Pētīšanas metodes mārketingā un sabiedriskajās attiecībās', 3.
  • Referāts 'Pētīšanas metodes mārketingā un sabiedriskajās attiecībās', 4.
  • Referāts 'Pētīšanas metodes mārketingā un sabiedriskajās attiecībās', 5.
  • Referāts 'Pētīšanas metodes mārketingā un sabiedriskajās attiecībās', 6.
  • Referāts 'Pētīšanas metodes mārketingā un sabiedriskajās attiecībās', 7.
  • Referāts 'Pētīšanas metodes mārketingā un sabiedriskajās attiecībās', 8.
  • Referāts 'Pētīšanas metodes mārketingā un sabiedriskajās attiecībās', 9.
  • Referāts 'Pētīšanas metodes mārketingā un sabiedriskajās attiecībās', 10.
  • Referāts 'Pētīšanas metodes mārketingā un sabiedriskajās attiecībās', 11.
  • Referāts 'Pētīšanas metodes mārketingā un sabiedriskajās attiecībās', 12.
  • Referāts 'Pētīšanas metodes mārketingā un sabiedriskajās attiecībās', 13.
  • Referāts 'Pētīšanas metodes mārketingā un sabiedriskajās attiecībās', 14.
  • Referāts 'Pētīšanas metodes mārketingā un sabiedriskajās attiecībās', 15.
  • Referāts 'Pētīšanas metodes mārketingā un sabiedriskajās attiecībās', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Kā hipotēze tika izvirzīta: Oriflame priekšrocības ir kvalitāte, cena un pieejamība. Hipotēze aptaujas beigās pilnībā apstiprinājās, jo 8 no 12 respondentiem atbildēja, ka Oriflame galvenās priekšrocības ir kvalitāte, 6 klienti atbildēja, ka tās ir cena un pieejamība.
Eksāmena darba pētījuma galvenie mērķi ir izpildīti- praktiski izstrādāta anketu Oriflame klientiem; izpētīta eksistējošā situācija; pētīta un analizēta klientu attieksme pret Oriflame produkciju; pārskatītas un pārveidotas esošās atziņas par klientu vēlmēm un priekšrocībām; konstruētas un izveidotas jaunas procedūras un sistēmas klientu apkalpošanā; kā arī radītas atziņas.
Galvenie uzdevumi arī pilnībā tika izdarīti- anketa, kurā piedalīsies Oriflame klienti, izveidota; iedota klientiem aizpildīt un rezultāti izanalizēti diagrammās.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants