Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 1.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 2.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 3.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 4.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 5.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 6.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 7.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 8.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 9.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 10.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 11.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 12.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 13.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 14.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 15.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 16.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 17.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 18.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 19.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 20.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 21.
  • Konspekts 'SIA "X" uzņēmums', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  SIA "X"    3
  Competitive Profile Matrix (CPM)    3
  SIA "X" SVID analīze    6
  SIA "X" TOWS matrica    12
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
“X” uzņēmuma galvenie konkurenti - "LPP Latvia ltd" un “H & M Hennes & Mauritz”. Pētījumā izmantotas metodes (CMP, SWID, TOWS) palīdzēja noteikt uzņēmuma esošo situāciju un izstrādāt iespējamas nākotnes darbības stratēģijas.
SIA “X” stratēģijas:
• Spēcīga reklāma, uzņēmuma tēla paaugstināšanā, aktivitātes sociālajās vietnēs;
• Jaunu zīmolu pārstāvēšana, esošo popularizēšana, jaunu klientu piesaiste, esošo klientu lojalitātes stiprināšana;
• Atteikties no dārgo zīmolu pārstāvēšanas, kas mazinās klientu maksātspējas draudu;
• Paplašināt tirgus daļu tādā veidā, iegūstot jaunus klientus, un padarīt zīmolus vel vairāk pieejamus saviem klientiem.
• Izmatot iespēju iekarot augstāku vietu, pieslēgt spēcīgu reklāmu. Pārliecināt klientus, ka ir vērts pievērst uzmanību tieši šī uzņēmuma pārstāvētiem zīmoliem.
• Samazināt slodzi darbiniekiem, tādā veidā paaugstināt apkalpošanas līmeni un piesaistīt jaunus klientus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants