Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Izvērstais konspekts matemātikas stundai "Riņķa līnija"', 1.
  • Konspekts 'Izvērstais konspekts matemātikas stundai "Riņķa līnija"', 2.
  • Konspekts 'Izvērstais konspekts matemātikas stundai "Riņķa līnija"', 3.
  • Konspekts 'Izvērstais konspekts matemātikas stundai "Riņķa līnija"', 4.
  • Konspekts 'Izvērstais konspekts matemātikas stundai "Riņķa līnija"', 5.
  • Konspekts 'Izvērstais konspekts matemātikas stundai "Riņķa līnija"', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis. Apgūt riņķa līniju, tās rādiusu un diametru.
Uzdevumi:
1. iemācīties pareizi vilkt r.l.;
2. iemācīties atšķirt r.l. no riņķa;
3. atklāt un apgūt r.l. rādiusa un diametra īpašības;
4. veidot prasmes saskatīt priekšstatus par r.l. un riņķi sadzīves priekšmetos;
5. veidot prasmes darbā ar cirkuli, lineālu un zīmuli;
6. veidot prasmes palīdzēt otram;
7. veidot prasmes saskatīt un novērtēt jauniegūtās zināšanas mācību procesā.
Metodes: vārdiskās, uzskatāmības un praktiskās.
Resursi: mācību grāmata, 3 dažāda lieluma lapiņas, zīmējums, kur izmantota r.l., darba lapas, drēbes maisiņš ar 9 priekšmetiem, cirkulis, zīmulis, lineāls, pildspalva, klade.
Novērtēšana: mutisks uzslava, klasesbiedra applausi un kāju “dipināšana”.
Stundas tips: jaunās vielas apguves stunda.

Autora komentārsAtvērt
Atlants