Ziemassvētku laiks ir ideāls, lai izmantotu pircēju naivumu. Tad ‘’atlaides’’ iespējams uzlikt ļoti daudz precēm, jo pērk gan ēdienu, dažnedažādas preces dāvanām un eglītes, kā arī eglīšu rotājumus. Ziemassvētku laikā akciju iespējams uzlikt jebkam, norādot, ka tā ir ‘’Ziemassvētku akcija’’ un tāda piedāvājuma var nebūt nekad. Tieši uz to cilvēki iekrīt un iegādājas preci.
Atlaides tiek izmantotas tam, lai gūtu pircēju uzmanību. Tā precei ir sava veida reklāma. Manuprāt, diezgan bieži cilvēki pērk ne tik ļoti nepieciešamas preces tikai tāpēc, ka ir uzlikta atlaide. Ar atlaižu palīdzību ieguvēji tāpat ir pārdevēji un zaudējumi viņiem netiek radīti.
…