Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sporta mācību saturs un metodika', 1.
  • Konspekts 'Sporta mācību saturs un metodika', 2.
  • Konspekts 'Sporta mācību saturs un metodika', 3.
  • Konspekts 'Sporta mācību saturs un metodika', 4.
  • Konspekts 'Sporta mācību saturs un metodika', 5.
  • Konspekts 'Sporta mācību saturs un metodika', 6.
  • Konspekts 'Sporta mācību saturs un metodika', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Metodiskie norādījumi

Bērni nostājas vienā rindā pēc augumiem, sākot no mazākā līdz lielākajam. Skolotājs teica bērnam: „ Līdzināties! Mierā! Sveiki klase!”. Pēc sasveicināšanās skolotāja skaidro bērniem stundas uzdevumus, pēc kā seko komanda „Uz labo!, Apkārt zālei soļos maršs!”.
Visi sāk soļot, lēns skrejiens un sākas pirmais uzdevums, kurš attiecas uz bērna orientāciju: kāju sitiens – leciens, plaukstu sitiens – pietupties, skaļi kliegdams vārds „hop” – mainīt virzienu. Visus uzdevumus vajag papildināt, sākot no viena, pēc tam divus un tad visus trīs.
Sākas iesildīšanas, kuras notiek soļošanas veidā.
Katrs galva vingrinājums notiks kustībā, tas nozīmē, ka katru galvu virzienu vajag izpildīt ar vienu soli.

Atlants