Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 1.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 2.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 3.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 4.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 5.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 6.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 7.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 8.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 9.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 10.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 11.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 12.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 13.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 14.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 15.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 16.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 17.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 18.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 19.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 20.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 21.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 22.
  • Prezentācija 'Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma', 23.
Darba fragmentsAizvērt

Tātad:
• iepazīstināt skolēnus ar izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumiem, pārrunāt skolēnu pienākumus un tiesības,
• analizēt skolēnu mācību sasniegumus un disciplīnu, viņu izaugsmes dinamiku, motivēt skolēnus veikt pašvērtējumu,
• veicināt klases kolektīva saliedēšanu, kopīgi organizējot klases pasākumus (ekskursijas, pārgājieni, klases vakari u.c.) un veidojot klases tradīcijas,
• veicināt sadarbību ar skolēnu vecākiem,
• iesaistīt skolēnus izglītības iestādes organizētajos ārpusstundu pasākumos,
• organizēt skolēnu līdzdalību klases un izglītības iestādes vides saglabāšanā un sakopšanā,
• motivēt skolēnus iesaistīties skolēnu līdzpārvaldē un ārpusstundu pasākumos, interešu izglītības programmās.
• sniegt atbalstu savas audzināmās klases skolēniem, ievērojot skolēnu individuālās īpatnības, sekmēt viņu personības attīstību.

Secinājumi
• Galvenais klases audzinātāja pienākums ir sekmēt skolēnu attīstību, spēju sadarboties, sniegt atbalstu savas audzināmās klases skolēniem.
• Klases stundu mērķtiecīga un pēctecīga plānošana un īstenošana, attīstot skolēniem dzīves prasmes un veidojot attieksmi pret sevi, ģimeni, klasi, skolu, vidi, darbu, kultūru, sabiedrību, valsti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants