Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Ekskursiju vadīšanas metodika SIA "Selena L", ekskursijas maršruta izveidošana', 1.
  • Prezentācija 'Ekskursiju vadīšanas metodika SIA "Selena L", ekskursijas maršruta izveidošana', 2.
  • Prezentācija 'Ekskursiju vadīšanas metodika SIA "Selena L", ekskursijas maršruta izveidošana', 3.
  • Prezentācija 'Ekskursiju vadīšanas metodika SIA "Selena L", ekskursijas maršruta izveidošana', 4.
  • Prezentācija 'Ekskursiju vadīšanas metodika SIA "Selena L", ekskursijas maršruta izveidošana', 5.
  • Prezentācija 'Ekskursiju vadīšanas metodika SIA "Selena L", ekskursijas maršruta izveidošana', 6.
  • Prezentācija 'Ekskursiju vadīšanas metodika SIA "Selena L", ekskursijas maršruta izveidošana', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi (1)
1. Tūrisma Aģentūras vadībai un darbiniekiem ir jāturpina attīstīt piedāvāto pakalpojumu klāstu, kā arī jāmēģina to palielināt nākotnē, sekojot līdzi aktuālākajām tūrisma tendencēm, lai piesaistītu lielāku klientu skaitu.
2. Klientu piesaistei un uzņēmuma atpazīstamībai tūrisma aģentūras vadībai ir jāattīsta reklāma internetā, papildinot jau esošo uzņēmuma mājas lapu un izvietojot savu reklāmu sociālos portālos un avīzēs.
3. Klientu piesaistei tūrisma aģentūras vadībai ir jāiegādājas jaunākas tehnoloģijas, un jāpielieto tās klientu apkalpošanā, kā piemēram: Amadeus All Fares - iespēja vienā ekrānā, kalendāra skatā, redzēt tradicionālo un zemo izmaksu aviokompāniju piedāvājumu +/-1 dienas intervālā; Amadeus Check My Trip mobilā versija ļauj i-Phone, Blackberry vai Facebook lietotājiem piekļūt ceļojuma detaļām savā viedtālrunī jebkurā vietā un jebkurā laikā, vai dalīties ar šo informāciju Facebook, ja rodas tāda vajadzība.

Autora komentārsAtvērt
Atlants