• Pieprasījums, piedāvājums, elastīgā cena, preces pētīšana

     Novērtēts!

    Referāts7 Ekonomika

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pieprasījums, piedāvājums, elastīgā cena, preces pētīšana', 1.
  • Referāts 'Pieprasījums, piedāvājums, elastīgā cena, preces pētīšana', 2.
  • Referāts 'Pieprasījums, piedāvājums, elastīgā cena, preces pētīšana', 3.
  • Referāts 'Pieprasījums, piedāvājums, elastīgā cena, preces pētīšana', 4.
  • Referāts 'Pieprasījums, piedāvājums, elastīgā cena, preces pētīšana', 5.
  • Referāts 'Pieprasījums, piedāvājums, elastīgā cena, preces pētīšana', 6.
  • Referāts 'Pieprasījums, piedāvājums, elastīgā cena, preces pētīšana', 7.
  • Referāts 'Pieprasījums, piedāvājums, elastīgā cena, preces pētīšana', 8.
  • Referāts 'Pieprasījums, piedāvājums, elastīgā cena, preces pētīšana', 9.
  • Referāts 'Pieprasījums, piedāvājums, elastīgā cena, preces pētīšana', 10.
  • Referāts 'Pieprasījums, piedāvājums, elastīgā cena, preces pētīšana', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Pakalpojums - solārija apmeklējums

Kāpēc mēs izvēlējāmies pētīt tieši šo pakalpojumu?

Manuprāt, šis ir viens no tiem pakalpojuma veidiem, kuri mūsdienās ir īpaši populāri un izplatīti. Ja pavēro cilvēkus, pat ziemā daudzi izskatās veselīgi nosauļojušies. Diez vai viņiem šajā 21. aizņemtības gadsimtā bija pāris liekas nedēļas laika, kuras veltīt kādam ceļojumam uz siltajām zemēm. Tāpēc var secināt, ka solārija apmeklējumi Latvijā ir gana pieprasīta lieta.
Datus par šo pakalpojumu pieprasījumu un piedāvājumu mēs ieguvām pavisam precīzus, atšķirībā, piemēram, no datiem par matu laku pieprasījumu, kuru parasti pat veikala vadītājs pavisam precīzu nevar nosaukt.
Solārija apmeklējuma cenas daudzās vietās ļoti atšķiras, tas padarīja šo darbu interesantāku un lika aizdomāties kāpēc gan tas tā ir? Vai tiešām pakalpojuma kvalitāte atšķiras, vai tas ir vienkārši katras firmas atšķirīgais uzcenojums?...

Prece - Mandarīni (pārtikas produkts)

Izvēles pamatojums

Mēs izvelējamies šo preci, jo uzskatam, ka mandarīni tikai nesen parādījās Latvijas veikalos un tirgū un tiem ir diezgan liels pieprasījums. Turklāt tirdzniecības veikali rīko reklāmas akcijas, pazemina cenas uz šo preci, lai piesaistītu cilvēku uzmanību. Mēs izvelējamies šo preci arī tāpēc, ka tieši ziemas laikā šī prece ir gandrīz vai visiecīnītākā patērētāju vidū (cilvēki iegādājas mandarīnus Ziemassvētku un Jaungada galdam lielā daudzumā).

Mandarīniem ir gremošanu veicinoša, sviedrējoša un atkrēpojoša iedarbība. Mizā ir fitoncīdi, kas nāvējoši iedarbojas uz sēnītēm, kā arī dizentēriju un citiem slimību izraisošiem mikroorganismiem. Mandarīni ir labs vitamīnu avots, kuru daudzums gandrīz nesamazinās, mandarīnus uzglabājot. Audzētāji un tirgotāji tropu un subtropu rajonos izdomā savai produkcijai arvien jaunus skanīgus nosaukumus, bet mums, pircējiem ziemeļniekiem, tā arī nekļūst skaidrs, vai uz kārbām un uzlīmēm lasāms sugas, šķirnes, preču zīmes nosaukums vai audzētāja uzvārds. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants