Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Ievads starptautiskajā biznesā', 1.
  • Konspekts 'Ievads starptautiskajā biznesā', 2.
  • Konspekts 'Ievads starptautiskajā biznesā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskais bizness apkopo daudz un dažādas disciplīnas, piemēram, ekonomika, antropoloģija, ģeogrāfija, vēsture, valodas, jurisprudence, statistika un demogrāfija. Starptautiskais bizness ir ļoti svarīgs un vajadzīgs, jo ekonomikas izolācija ir kļuvusi neiespējama. Starptautiskais bizness daudziem uzņēmējiem sniedz jaunus, vēl neiegūtus tirgus. Vietējā un starptautiskā biznesa kombinācija piedāvā vairāk iespēju paplašināties, augt un sniegt lielākus ienākumus. Starptautiskais bizness nodrošina ideju, pakalpojumu un kapitāla plūsmu starp valstīm. Kā rezultātā, inovācijas var attīstīties un izplatīties straujāk, cilvēku kapitāls var tikt izmantots labāk un finansēšana notiek ātrāk. Starptautiskais bizness patērētājiem piedāvā jaunus izvēles iespējas. Tai pašā laikā, starptautiskais bizness pārdala resursus, atvieglo izvēles izdarīšanu, un pārnes aktivitātes starptautiskā līmenī. Tas arī atver tirgu konkurencei, kas daudzās instancēs ir bijusi negaidīta un ar to ir grūti cīnīties. Kā rezultātā, starptautiskā biznesa aktivitātes nedod visiem vienādus labumus. 1
Tātad starptautiskais bizness sastāv no darījumiem, kas ir izstrādāti un iznesti ārpus nacionālajām robežām, lai apmierinātu indivīdus, kompānijas un organizācijas. Šie darījumi ieņem dažādas formas, kas dažādi sadarbojas. Darījumi tiek veikti starptautiskā mērogā un faktiski galvenais uzsvars tiek likts uz atsevišķu firmu galveno starptautiskā biznesa subjektu analīzi. Galvenie motīvi starptautiskajam biznesam ir noieta paplašināšana, resursu iegāde un iepirkuma un noieta avotu diversifikācija. Galvenās starptautiskā biznesa sfēras ir starptautiskā tirdzniecība, ražošanas koncepcija, sadarbība investīciju jomā un valūtas, finansu un kredīta operācijas. Tirdzniecības procesā piedalās gan ražotāji, gan patērētāji, gan starpnieki. Ražotājiem galvenais ir saražot konkrētās preces, turpretī tirgotājiem tieši preču pirkšana un pārdošana ir darbības sfēra, viņi ir starpnieki starp ražotāju un patērētāju.2

Autora komentārsAtvērt
Atlants