Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Trešais mājas darbs', 1.
  • Konspekts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Trešais mājas darbs', 2.
  • Konspekts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Trešais mājas darbs', 3.
  • Konspekts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Trešais mājas darbs', 4.
  • Konspekts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Trešais mājas darbs', 5.
  • Konspekts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Trešais mājas darbs', 6.
  • Konspekts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Trešais mājas darbs', 7.
  • Konspekts 'Psiholoģijas un pedagoģijas pamati. Trešais mājas darbs', 8.
Darba fragmentsAizvērt

APKOPOJUMS UN SECINĀJUMI
Veicot aptauju autore izvirza šādus secinājumus:
1. Aptaujātas personas vecumā no 21 – 28 gadu vecumam, līdz ar to var secināt, ka personas šajā vecumā ir aktīvas, meklē savu īsto nodarbošanos, izmēģina visu, ko dzīve sniedz.
2. Ir iespējams izdalīt puišu un meiteņu rezultātus, jo abiem dzimumiem ir viens konkrēts mācīšanās stils izteiktāks. Puišiem – Aktīvais izmēģinātās, meitenēm – Konkrētā pieredze.
3. Dominējošie mācīšanās stili ir Pārveidojošais mācīšanās stils un Pielāgojošais mācīšanās stils.
4. Aptaujātās personas raksturojamas kā aktīvas personas ar ļoti aktīvu dzīvesveidu, patīk pieņemt izaicinājumu, izmēģināt visu jauno, taču tajā pat laikā uzmanīgi to izvērtē un pieņem pareizos lēmumus.
5. Rezultāti starp dzimumiem ir ļoti līdzīgi, varētu teikt, ka pat vienādi, tāpēc, ka visas aptaujātās personas, lielākoties, ir studenti vai strādājoši studenti, kā arī personas, kuras pavisam nesen ir beigušas studijas. Līdz ar to personām ir līdzīgs interešu loks un līdzīgs dzīvesveids un skatījums.
6. Aptaujas dati ir ļoti precīzi un respondentiem piemīt minētās īpašības, šādu secinājumu autore var izvirzīt, jo pazīst aptaujātos personīgi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants