Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Nodarbību plāni logopēdijā speciālajām klasēm', 1.
  • Konspekts 'Nodarbību plāni logopēdijā speciālajām klasēm', 2.
  • Konspekts 'Nodarbību plāni logopēdijā speciālajām klasēm', 3.
  • Konspekts 'Nodarbību plāni logopēdijā speciālajām klasēm', 4.
  • Konspekts 'Nodarbību plāni logopēdijā speciālajām klasēm', 5.
  • Konspekts 'Nodarbību plāni logopēdijā speciālajām klasēm', 6.
  • Konspekts 'Nodarbību plāni logopēdijā speciālajām klasēm', 7.
  • Konspekts 'Nodarbību plāni logopēdijā speciālajām klasēm', 8.
  • Konspekts 'Nodarbību plāni logopēdijā speciālajām klasēm', 9.
  • Konspekts 'Nodarbību plāni logopēdijā speciālajām klasēm', 10.
  • Konspekts 'Nodarbību plāni logopēdijā speciālajām klasēm', 11.
  • Konspekts 'Nodarbību plāni logopēdijā speciālajām klasēm', 12.
  • Konspekts 'Nodarbību plāni logopēdijā speciālajām klasēm', 13.
  • Konspekts 'Nodarbību plāni logopēdijā speciālajām klasēm', 14.
  • Konspekts 'Nodarbību plāni logopēdijā speciālajām klasēm', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Stundas tēma: gadalaiki
Mērķis:
Sagatavot skolēnus lasīšanas un rakstīšanas prasmju apguvei.
Uzdevumi:
1. vingrināt vispārējo un smalko motoriku,
2. attīstīt fonemātisko dzirdi,
3. aktivizēt vārdu krājumu,
4. pilnveidot izpratni par gadalaiku ritmu, atpazīt svarīgākos notikumus gada ritumā,
5. rosināt domāšanas procesus.
Izmantojamie materiāli, mācību līdzekļi: materiāli sīkās muskulatūras attīstīšanai-gumijas ezītis, mazas bumbiņas; skaņu ieraksti; attēli grupēšanai; darba lapa – rokraksta spēles.
Stundas norise.
Nodarbību sākam ar elpošanas un lielās motorikas vingrinājumiem:
• rokās bērns tur rotaļlietu, paceļ to pie saulītes pasildīties, dziļi ievelk elpu, noliecas pie kājām, nosēdina mantiņu tur un izelpo.
• Rokas pieliekam pie galvas. Pagrieziens pa labi – kreisi.
• Pietupieni;
• Palēcieni uz vienas, otras, abām kājām;
Smalkās pirkstu motorikas vingrinājumi:
• paspaidām rokās gumijas ezīti;
• virpinam pirkstos bumbiņas, tas saliekam ar abām rokām pa vienai atpakaļ trauciņā.
Gadalaiki
• Pārrunas- Kādi ir gadalaiki? Parādu attēlus, bērns nosaka kādi tie ir, raksturo pēc pazīmēm.
• Atskaņoju dažādas skaņas ar uzdevumu noteikt, kādas parādības šīs skaņas raksturo-lietu, vēju, stipru vēju, zibeni un sniegu utml.
• Grupēšana –izdales materiāls.
• Darba lapa-rokraksta spēles.
Pārrunājam stundā paveikto.

Atlants