Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Mediju attiecību plāns', 1.
  • Paraugs 'Mediju attiecību plāns', 2.
  • Paraugs 'Mediju attiecību plāns', 3.
  • Paraugs 'Mediju attiecību plāns', 4.
  • Paraugs 'Mediju attiecību plāns', 5.
  • Paraugs 'Mediju attiecību plāns', 6.
  • Paraugs 'Mediju attiecību plāns', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Informācija plašsaziņas līdzekļiem
Rīgā, 2011.gada 5.decembrī
Maxima lielveikalu tīkls ieviesīs jaunas ražošanas tehnoloģijas
Lai nodrošinātu saviem klientiem vislabākās kvalitātes pārtikas produktus un kulinārijas izstrādājumus, SIA Maxima Latvija lielveikalu tīkls ir iegādājies jaunākās pārtikas ražošanas tehnoloģijas. Sākot ar 7.decembri, jaunās tehnoloģijas tiks ieviestas visos Rīgas Maxima XXX lielveikalu kulinārijas cehos.
Gada sākumā, izsludinot iepirkumu konkursu, tika izvērtēti piecu ražotāju piedāvājumi. Par atbilstošāko tika atzīts Austrijas uzņēmums ABLINGER GES.MBH & CO KG, kuri jau 15 gadus nodrošina ar pārtikas ražošanas tehnoloģijām lielākos lielveikalu tīklus Eiropā. Jauno tehnoloģiju ieviešanai SIA Maxima Latvija investējusi aptuveni 1,70 miljonus eiro. Līdz gada beigām plānots jaunās tehnoloģijas ieviest visos Maxima XXX lielveikalos Latvijā.
Maxima ir lielākais tirdzniecības tīkls Baltijā, kas aptver visu Latviju, Lietuvu, Igauniju, kā arī Bulgāriju. Latvijā veiksmīgi strādā 133 veikals Maxima X, Maxima XX, Maxima XXX, pārtikas ražošanas cehi, kā arī moderns un vērienīgs loģistikas centrs.

Atlants