Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas analīze', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas analīze', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas analīze', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Mana izvelētā reklāmā nāk no žurnāla „Lilit” lappusēm. Atšķirībā no pārējām reklāmām tieši „Nivea” reklāma izceļas ar savu vienkāršību un „gaišumu”. Reklāmā netik lietots daudz zīmju, manuprāt, tas arī padara šo reklāmu vieglāk uzveramāku.
Šajā reklāmā par signified jeb apzīmētājs ir četras sievietes – fotogrāfija. Pirmais ir denotatīvais nozīmes līmenis, kas orientēts uz realitātes satveršanu, kas ir attēla funkcija. Attēli pēc savas dabas pārnes realitātes attēlojumu plaknē. Tas notiek ikvienā vizuālās attēlošanas norisē. Pārcelšana ir neitrāls akts, un nav nekā tāda, kas norādītu uz to, ka attēla saturs tiek īpaši iezīmēts vai kodificēts. Arī fotogrāfija atšķiras no realitātes, bet tā ir informācija, ko var nolasīt no attēla līdzības realitātei. Barts šo līdzību nosauc par ziņojumu bez koda.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants