Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Trīs viesnīcu ķēžu klientu lojalitātes un pārdošanas veicināšanas programmu salī', 1.
  • Referāts 'Trīs viesnīcu ķēžu klientu lojalitātes un pārdošanas veicināšanas programmu salī', 2.
  • Referāts 'Trīs viesnīcu ķēžu klientu lojalitātes un pārdošanas veicināšanas programmu salī', 3.
  • Referāts 'Trīs viesnīcu ķēžu klientu lojalitātes un pārdošanas veicināšanas programmu salī', 4.
  • Referāts 'Trīs viesnīcu ķēžu klientu lojalitātes un pārdošanas veicināšanas programmu salī', 5.
  • Referāts 'Trīs viesnīcu ķēžu klientu lojalitātes un pārdošanas veicināšanas programmu salī', 6.
  • Referāts 'Trīs viesnīcu ķēžu klientu lojalitātes un pārdošanas veicināšanas programmu salī', 7.
  • Referāts 'Trīs viesnīcu ķēžu klientu lojalitātes un pārdošanas veicināšanas programmu salī', 8.
  • Referāts 'Trīs viesnīcu ķēžu klientu lojalitātes un pārdošanas veicināšanas programmu salī', 9.
  • Referāts 'Trīs viesnīcu ķēžu klientu lojalitātes un pārdošanas veicināšanas programmu salī', 10.
  • Referāts 'Trīs viesnīcu ķēžu klientu lojalitātes un pārdošanas veicināšanas programmu salī', 11.
  • Referāts 'Trīs viesnīcu ķēžu klientu lojalitātes un pārdošanas veicināšanas programmu salī', 12.
  • Referāts 'Trīs viesnīcu ķēžu klientu lojalitātes un pārdošanas veicināšanas programmu salī', 13.
  • Referāts 'Trīs viesnīcu ķēžu klientu lojalitātes un pārdošanas veicināšanas programmu salī', 14.
  • Referāts 'Trīs viesnīcu ķēžu klientu lojalitātes un pārdošanas veicināšanas programmu salī', 15.
  • Referāts 'Trīs viesnīcu ķēžu klientu lojalitātes un pārdošanas veicināšanas programmu salī', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās klientu piesaistīšana dažādās ar viesmīlību un cita veida ar klientu apkalpošanu saistītās nozarēs ir kļuvusi par pierastu parādību, jo dažādus mārketinga trikus, klientu piesaistīšanai izmanto lielākā daļa uzņēmēju.To pierāda arī veiktie pētījumi, piemēram, Latvijā 2006. gadā klientu lojalitātes programmas ir izveidotas apmēram 44,0% uzņēmumu, kurus vada sievietes, taču starp tiem, kuriem to vēl nav, lielākā daļa tās plāno ieviest tuvākajā laikā. Turklāt absolūts vairākums uzņēmēju uzskata, ka programmas ir izdevīgas uzņēmumam un par tām ir jābūt vairāk informācijas. (Sabiedriskās politikas centrs „Providus” 2006, ER.)
Šajā referātā centīšos noskaidrot, kas ir klientu lojalitāte, kāpēc tā ir nozīmīga viesmīlības, precīzāk, viesnīcu nozarē un ko no tās iegūst abas iesaistītās puses. Taču nozīmīgākā referāta daļa būs veltīta trīs viesnīcu ķēžu salīdzinājumam iepriekšminētajā aspektā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants