Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 1.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 2.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 3.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 4.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 5.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 6.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 7.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 8.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 9.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 10.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 11.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 12.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 13.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 14.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 15.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 16.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 17.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 18.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 19.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 20.
  • Referāts 'Rūdolfs Šteiners un Valdorfpedagoģija', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Reformpedagoģijas būtība un virzieni    5
2.  Spilgtākie Alternatīvās pedagoģijas pārstāvji    6
2.1.1.  Rūdolfa Šteinera biogrāfija    7
2.1.2.  R.Šteinera filozofiskie uzskati    8
2.1.3.  Antropozofija    9
3.  Valdorfpedagoģija kā viens no pedagoģijas virzieniem    12
3.1.  Valdorfskolas pamatprincipi    12
  Nobeigums    17
  Bibliogrāfija    18
Darba fragmentsAizvērt

Izglītības jautājumi vienmēr ir bijuši aktuāli. Tiek meklēti jauni veidi kā dziļāk un niansētāk attīstīt un izglītot katra audzināmā personību. Tāpēc aizvien vairāk pasaulē un Latvijā tiek izmantots pedagoģijas veids – valdorfpedagoģija, uzskata Valdorfpedagoģijas piekritēja un Rīgas Valdorfskolas direktore Anita Kalme.
Valdorfpedagoģija – daudzās pasaules valstīs ir atzinību guvusi pedagoģija, kas aizsākusies 20. gs. sākumā. Tā audzina brīvu un atbildīgu cilvēku. Šī pedagoģija uzlūko cilvēku kā garīgu būtni, kura atrodas nepārtrauktā attīstībā (1).
Izglītības procesā tiek ievērotas bērnu vecuma īpatnības un dvēseliskās vajadzības, harmoniski tiek kopti prāta, jūtu un gribas spēki. Liela loma pedagoģijā tiek pievērsta māksliniecis­kajām nodarbēm, raksta Latvijas Valdorfpedagoģijas asociācija. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants