Izglītības jautājumi vienmēr ir bijuši aktuāli. Tiek meklēti jauni veidi kā dziļāk un niansētāk attīstīt un izglītot katra audzināmā personību. Tāpēc aizvien vairāk pasaulē un Latvijā tiek izmantots pedagoģijas veids – valdorfpedagoģija, uzskata Valdorfpedagoģijas piekritēja un Rīgas Valdorfskolas direktore Anita Kalme.
Valdorfpedagoģija – daudzās pasaules valstīs ir atzinību guvusi pedagoģija, kas aizsākusies 20. gs. sākumā. Tā audzina brīvu un atbildīgu cilvēku. Šī pedagoģija uzlūko cilvēku kā garīgu būtni, kura atrodas nepārtrauktā attīstībā (1).
Izglītības procesā tiek ievērotas bērnu vecuma īpatnības un dvēseliskās vajadzības, harmoniski tiek kopti prāta, jūtu un gribas spēki. Liela loma pedagoģijā tiek pievērsta mākslinieciskajām nodarbēm, raksta Latvijas Valdorfpedagoģijas asociācija. …