-
Loģiskas spēles - spēle ar krāsām, ar atkārtojumiem
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
UZDEVUMA NOSTĀDNE | 4 | |
Uzdevuma analīze un prasības programmai | 4 | |
Uzdevuma risināšanas projektējums | 5 | |
ALGORITMA APRAKSTS UN KOPĒJĀ SHĒMA | 6 | |
PROGRAMMAS APRAKSTS | 9 | |
Lietojumsfēra | 9 | |
Ievaddati | 9 | |
Izvaddati | 9 | |
Programmas apjoms | 10 | |
Moduļu apraksts | 10 | |
LIETOTĀJA CEĻVEDIS | 12 | |
PROGRAMMAS ATKĻŪDOŠANAS KĻŪDU ANALĪZE | 15 | |
PROGRAMMAS FUNKCIONĒŠANAS KONTROLES PIEMĒRS | 16 | |
SECINĀJUMI | 17 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 18 | |
PIELIKUMI | 19 | |
Programmas pirmteksts | 19 |
Loģiskās spēles. Spēle ar krāsām, ar atkartojumiem. Programma ģenerē N krāsas.
Lietotājam jāatminē krāsas un to secību. Programma "palīdz" viņam, ziņojot cik atminēto krāsu
atrodas pareizajā vietā un cik nepareizajā vietā.
Funkcionālas prasī
lietotāja interfeiss ar izvēlnēm;
programmā paredzēt divas iespējas:lietotāju reģistrēšanu un spēles laikaierobežojumu;
spēles rezultātus (lietotāja vārds, spēles mēģinājumu skaits, laiks) ievietot failā;
jānodrošina lietotāja interfeiss ar izvēlnēm;
programmā paredzēt lietotāja reģistrēšanu un laika ierobežojumu;
ziņojumu izvade (piemēram, lietotāja nepareizas darbības rezultātā).
Nefunkcionālas prasības:
programmai jāsastāv no vairākām funkcijām;
funkcijas, kuras sastāda programmu, glābāt dažādos failos;
programmu realizēt ar Borland C valodas līdzekļiem;
spēles kontroli nodrošināt ar tastatūru;
programmai jāstrādā grafiskajā režīmā;
programma jāizstrādā priekš Windows/MS DOS vides;
interfeisam ir jābūt latviešu valodā.
programma jāizstrādā līdz 2002. gada 12. novembrim, pārskats - līdz š.ģ. 26.novembrim;
Ievaddati:
lietotāja vārds;
spēles laiks;
mēģinājumu skaits.
Izvaddati:
spēles rezultāti.
…
RTU, DITF, 2. kurss. Studiju darbs mācību priekšmetā „Programmēšanas valodas”