Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā cenu veidošanas politika', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā cenu veidošanas politika', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā cenu veidošanas politika', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskā cenu veidošanas politika', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskā cenu veidošanas politika', 5.
  • Konspekts 'Starptautiskā cenu veidošanas politika', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Veiksmīga cenu noteikšana ir veiksmīga mārketinga atslēga. Mūsdienās arvien svarīgāki ir tādi faktori, kā: konkurence, valstiskā tirgus regulēšana, inflācijas pieaugums un nestabilie valūtas kursi, globālajiem tirgiem ir jāvelta aizvien ilgāks laiks cenu stratēģijas plānošanai.
Pētījumi ir pierādījuši, ka mārketinga menedžeri cenu noteikšanu likuši otrajā vietā svarīguma ziņā. Svarīgāka par to ir pati pārdodamā prece, kas mārketinga menedžeriem ierindojas pirmajā vietā. Starptautisko kompāniju cenu noteikšanas stratēģijas ārvalstu tirgos ir iespējams iedalīt divās galvenajās grupās atkarībā no tā, vai kompānija pārdod preci kādā nacionālā tirgū (individuālo tirgu cenas), vai arī tā tiek pārdota kompānijas apakšvienībām (transferta cenas). …

Autora komentārsAtvērt
Atlants