Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Cenas veidošana "Hanzas Maiznīcā" un "Fazer Maiznīcā Druva"', 1.
  • Referāts 'Cenas veidošana "Hanzas Maiznīcā" un "Fazer Maiznīcā Druva"', 2.
  • Referāts 'Cenas veidošana "Hanzas Maiznīcā" un "Fazer Maiznīcā Druva"', 3.
  • Referāts 'Cenas veidošana "Hanzas Maiznīcā" un "Fazer Maiznīcā Druva"', 4.
  • Referāts 'Cenas veidošana "Hanzas Maiznīcā" un "Fazer Maiznīcā Druva"', 5.
Darba fragmentsAizvērt


Produkts: MAIZE
Uzņēmumi:
„Hanzas Maiznīca” – Hanzas Maiznīcas produkcija tiek eksportēta arī uz ārvalstīm - Somiju, Igauniju, ASV un Īriju. Hanzas Maiznīcas ir Latvijas lielākais šāda veida produkcijas eksportētājs Latvijā. Uzņēmuma vadība paudusi viedokli, ka strādā pēc stingriem kritērijiem un prasa to arī no izejvielu piegādātājiem. Hanzas Maiznīca ir iecīnītākās maizes cepēji Rīgā, kuri cep gan klasisko rupjmaizi, gan smalko baltmaizi, kā arī jaunās maizes šķirnes.
„Druva” - šodien uzņēmums visā Latvijā un aiz tās robežām piedāvā plašu, patērētāju prasībām piemērotu maizes produktu sortimentu ar preču zīmēm “Druva” un "Fazer". “Fazer maiznīcu” maizi raksturo labas garšas īpašības, kvalitāte, pievilcīgs iepakojums un pieejama cena.

Cenu veidošana ir viens no nozīmīgākajiem uzņēmumu darbības veidiem un veidojot šo cenu tie ņemam vērā visus iekšējus un ārējus faktorus, kas ietekmē cenu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants