Vērtējums:
Publicēts: 22.11.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 1.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 2.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 3.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 4.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 5.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 6.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 7.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 8.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 9.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 10.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 11.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 12.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 13.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 14.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 15.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 16.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 17.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 18.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 19.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 20.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 21.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 22.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 23.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 24.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 25.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 26.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 27.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 28.
  • Referāts 'Transporta attīstības vēsture - dzelzceļš', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Vēsturiski fakti    5
1.1.  Dzelzceļš    5
1.2.  Galvenie attīstības posmi    6
1.3.  Dzelzceļš Latvijā    7
1.4.  Kas bija pirmais – sliedes vai vilciens?    8
1.5.  Vilciena rašanās    9.
2.  Tehniskās iespējas, modeļi    10
2.1.  Ātrums    10
2.2.  Tvaika lokomotīves    11
2.3.  Dīzeļvilcieni    12
2.4.  Elektrovilcieni    13
2.5.  Kravas vilcieni    14
2.6.  Metro    15
2.7.  ‘’Vieglais’’ dzelzceļš    16
3.  Interesanti fakti    17.
3.1.  Avārijas    17.
4.  Priekšrocības un trūkumi    18
4.1.  Priekšrocības    18
4.2.  Trūkumi    18.lpp.
5.  Mūsdienu sasniegumi    19
5.1.  Ātruma rekordi vilcieniem    19
6.  Rail Baltic    20
  Secinājumi    21
  Izmantotie informācijas avoti    22
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Esmu secinājusi, ka dzelzceļš kopš tā pirmsākumiem ir bijis attīstības dzinējspēks. Tas veicinājis tehnoloģisko progresu, paātrinājis cilvēku un preču kustību un iedvesmojis jauniem sasniegumiem. Mūsdienas nav iedomājamas bez dzelzceļa, kas turpina savienot pilsētas un valstis.
Elektrovilcieni ir daudz labāki videi, jo nepiesārņo gaisu, kā, piemēram, tvaika lokomotīve, kura brauciena laikā pamatīgi dūmo.
Vilciens ir ļoti iespaidīgs izgudrojums, tāpēc, ka tas ir ļoti pārmainījis pasauli. Pilsētas auga tik strauji, ka radās nepieciešamība pēc starppilsētu vilcieniem, kā arī tāda dzelzceļa pa kuru cilvēki var pārvietoties pilsētas robežās.
Dzelzceļš ir ļoti drošs satiksmes veids. Ir ļoti svarīgi ievērot noteikumus atrodoties dzelzceļu sliežu tuvumā. Es secināju, ka dzelzceļa nākamie zelta laiki ir tepat priekšā!

Atlants