Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Bērnu literatūras analīze', 1.
  • Paraugs 'Bērnu literatūras analīze', 2.
  • Paraugs 'Bērnu literatūras analīze', 3.
  • Paraugs 'Bērnu literatūras analīze', 4.
  • Paraugs 'Bērnu literatūras analīze', 5.
  • Paraugs 'Bērnu literatūras analīze', 6.
  • Paraugs 'Bērnu literatūras analīze', 7.
Darba fragmentsAizvērt

I.Zandere „Māsa un brālis”
Pasaka, kurā bērni stāsta sapņus, ar gluži pretēju mērķi. Viņi piedzīvo vienus un tos pašus notikumus, bet piešķir tiem dažādu nozīmi.
*Pārrunas par sapņiem. Izstāsti man savu sapnīti. Uzzīmē sapni.
*Cik tas ir trīs dienas un naktis?
*Vai tev ir tāda vieta, pēc kuras tu ilgojies? Ko tu darītu, lai tur nokļūtu?
*Šī grāmatiņa būtu labs palīgs lasītmācīšanā, jo valoda ir vienkārša, rotaļīga, „bernu valoda”
*Izspēlēt šo pasaku ar papīra lellītēm.

Dz. Rinkule-Zemzare”
„Doniņas ceļojums” Stāsts par to, kā top maizīte.
*Izziņai – par to, kā mēs tiekam pie maizītes.
*Pārrunas: kā top maizīte.
*Ekskursija uz maizes ceptuvi un maizītes nogaršošana.

R.Blaumanis „Velniņi”
Pasaka par diviem maziem velniņiem, kas izbēg no elles un nokļūst uz zemes. *Pārrunas par blēņām un palaidnībām.
*Pārrunas par to, ka „dots devējam atdodas”. Kā velniņu delverības vērsās pret viņiem pašiem.
*Pārrunas par to, kā jutās velniņu mamma un tētis, kad viņi aizmuka no elles.
*Pozitīvisms – saimnieks bija labestīgs, tāpēc nekādas nelaimes viņu neskāra.
*Uzzīmēt velniņus.
*Iemācīties „velniņu deju”.

*Mīklas pagatavošana, cepumu cepšana.
*Veidot maizes kukulīšus no māla.
*Aplicēt vārpiņas.

Atlants