Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga mērķu koks, iekšējie un ārējie faktori, to raksturojums', 1.
  • Referāts 'Mārketinga mērķu koks, iekšējie un ārējie faktori, to raksturojums', 2.
  • Referāts 'Mārketinga mērķu koks, iekšējie un ārējie faktori, to raksturojums', 3.
  • Referāts 'Mārketinga mērķu koks, iekšējie un ārējie faktori, to raksturojums', 4.
  • Referāts 'Mārketinga mērķu koks, iekšējie un ārējie faktori, to raksturojums', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Netieši ietekmējošā ārējā vide:
Demogrāfiskā un ekonomiskā vide – Sakarā ar krīzi un masveida cilvēku izbraukšanu no valsts, uz saldējuma tirdzniecību tas īpaši neatspoguļojas atšķirībā no citām tirdzniecības jomām. Jūrmalai esot kūrorta pilsētai, vasarā to vairumā piepilda tieši tūristi un vismaz 40-50% no saldējuma pircējiem nav no Latvijas. Neskatoties uz to, ka vietējo iedzīvotāju daudzums un viņu pirktspēja samazinās sakarā ar krīzi saldējuma tirdzniecību tas ietekmē samērā nedaudz.
Politiskā vide – Latvijas likumdošana pēdējā laikā tieši ietekmē ražotājus un tirgotājus visos posmos (piegādātāju, ražotāju, v/m tirgotāju) sakarā ar nodokļu palielināšanu.
Dabas vide – Latvijas daba un klimats īpaši ietekmē saldējuma tirdzniecību. Latvija atrodas mērenā klimata joslā, kas rada nepastāvīgus laika apstākļus. Ja, piemēram, Spānijā vidējā gaisa temperatūra ir augstāka nekā Latvijā un nokrišņi parādās reiz divās nedēļās, tad Latvijā laika apstākļi un temperatūras ir ļoti svārstīgas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants