-
Organizācijas X iekšējās komunikācijas analīze un pilnveidošanas iespējas
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 3 | |
Summary | 4 | |
Аннотация | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Organizācijas iekšējā komunikācija – teorētiskie aspekti | 9 |
1.1. | Iekšējās komunikācijas modeli | 15 |
1.2. | Iekšējās komunikācijas virzieni, mērķi un veidi | 18 |
1.3. | Iekšējās komunikācijas kanāli un instrumenti | 21 |
1.4. | Efektīvas iekšējās komunikācijas pamatprincipi | 26 |
1.5. | Raksturīgākās problēmas iekšējā komunikācijā | 28 |
2. | Organizācijas „XXXX” iekšējās komunikācijas izpēte | 32 |
2.1. | Organizācijas „XXXX” raksturojums | 32 |
2.2. | Iekšējās komunikācijas raksturojums „XXXX” biedrībā | 34 |
2.3. | Empīriskā pētījuma norise un rezultāti | 36 |
2.3.1. | Darbinieku anketēšana un to rezultāti | 37 |
2.3.2. | Padziļinātās intervijas un to rezultāti | 51 |
3. | Organizācijas „XXXX” iekšējās komunikācijas pilnveidošanas iespējas | 56 |
3.1. | Iekšējas komunikācijas pilnveidošanas plāns 2015.gadam | 56 |
3.2. | Organizācijas „XXXX” biedrības iekštīkla izstrādes plāns | 60 |
Secinājumu un priekšlikumu | 63 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 66 | |
Pielikumi | 69 |
Secinājumu un priekšlikumu
Pamatojoties uz iekšējas komunikācijas teorijas izpēti, kultūras un izglītības biedrības „XXXX” analīzes, kā arī aptaujā un padziļinātās intervijās iegūtiem datiem, darba autors izdara sekojošus secinājumus:
1. Darbinieku aptaujas rezultāti liecina, ka vadība nepietiekami ņem vērā darbinieku viedokli par darba optimizāciju, tā uzskata 48 no 64 aptaujātiem respondentiem. Darbinieki vēlās vairāk izteikt savu viedokli un piedalīties plānošanā un lēmumu pieņemšanā, kā arī biežāk apspriesties ar vadītājiem. No tā var secināt, ka vadība nevelta pietiekami daudz laika savu darbinieku uzklausīšanai un viņu profesionālu vajadzību apmierināšanai.
2. Darbinieku aptaujas rezultāti pierādīja, ka „XXXX” biedrības darbinieki uzskata, ka vadība nevelta pietiekami daudz uzmanības neformālajai komunikācijai ar padotajiem, tā uzskata 52 no 64 aptaujātiem respondentiem. Turklāt, „XXXX” biedrības izpilddirektors savā intervijā atzina, ka iekšējā komunikācija ir diezgan „sausa”, trūkst personiskas komunikācijas un saliedēšanas pasākumus. No tā var secināt, ka darbinieki vēlās lai biedrības vadība veicinātu neformālu komunicēšanu darbinieku starpā.
3. Analizējot intervijas gaita iegūtos rezultātus par to ka sapulces netiek protokolēti kultūras un izglītības biedrībā „XXXX”. No tā var secināt ka biedrības darbiniekiem kuri nepiedalījās sanāksmēs nav pieejama informācija par sanāksmēs saturu. Tāpat arī sapulču lēmumi rakstveidā nav nekur pieejami darbiniekiem un viņi ir spiesti paši to meklēt, tā arī rodas baumas un tenkas. Par šo liecina arī darbinieku aptaujas rezultāti - lielāka daļa no darbiniekiem jaunumus uzzina no saviem kolēģēm nevis vadītājiem.
4. Aptaujas rezultātā tika noskaidrots, ka vairāk nekā puse no kultūras un izglītības biedrības „XXXX” darbiniekiem izjuta informācijas trūkumu, tā uzskata 48 no 64 aptaujātiem darbiniekiem. No tā var secināt, kā biedrības vadība neatrada nepiemērotu kanālu neveiksmīgai informācijas nodošanas, kā arī ir iespējams ka vadība vispār nenodrošina pietiekamu informācijas aprīti. Šis problēmas iemesls var slēpties aiz fakta, ka organizācijā nav noteiktas informācijas nodošanas reglamenta.
…
Satura rādītājs: Anotācija...............3 Summary.............. 4 Аннотация............5 Ievads....................6 1. Organizācijas iekšējā komunikācija – teorētiskie aspekti...........9 1.1. Iekšējās komunikācijas modeli................................................15 1.2. Iekšējās komunikācijas virzieni, mērķi un veidi....................18 1.3. Iekšējās komunikācijas kanāli un instrumenti........................21 1.4. Efektīvas iekšējās komunikācijas pamatprincipi....................26 1.5. Raksturīgākās problēmas iekšējā komunikācijā ................28 2. Organizācijas „XXXX” iekšējās komunikācijas izpēte...................32 2.1. Organizācijas „XXXX” raksturojums.....................................................32 2.2. Iekšējās komunikācijas raksturojums „XXXX” biedrībā..............34 2.3. Empīriskā pētījuma norise un rezultāti...........................................36 2.3.1. Darbinieku anketēšana un to rezultāti.........................................37 2.3.2. Padziļinātās intervijas un to rezultāti............................................51 3. Organizācijas „XXXX” iekšējās komunikācijas pilnveidošanas iespējas.................56 3.1. Iekšējas komunikācijas pilnveidošanas plāns 2015. gadam.............................56 3.2. Organizācijas „XXXX” biedrības iekštīkla izstrādes plāns...................................60 Secinājumu un priekšlikumu...........................................................63 Izmantotās literatūras un avotu saraksts ......................................66 Pielikumi.............................................................................................69
Pievienots 2. un 3.pielikums.