Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 1.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 2.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Dažreiz labākā reklāma produktam ir tieši patērētājs, kurš to lieto. Līdz ar to nepareizi rīkojas tie pārdevēji, kuri vēlas vienkārši tikt vaļā no produkta, pierūna patērētāju iepirkties, sniedzot nepatiesu informāciju. Tādas rīcības rezultātā būs tikai zaudējumi.
Neapmierinātības gadījumā pircējs:
mēģinās iegūt no apkārtējiem labvēlīgu informāciju, lai novērstu diskomfortu;
mēģinās apmainīt neveiksmīgo produktu pret citu;
mēģinās griezties pie juristiem, uz patērētāju asociāciju pēc konsultācijām par patērētāja tiesību aizsardzību.
Spriedze, diskomforts un neapmierinātība liek patērētajam meklēt iespēju atbrīvoties no tām. Ja patērētājs cenšas novērst diskomfortu, nododot preci atpakaļ, tad pārdevējam nevajadzētu iebilst.

Autora komentārsAtvērt
Atlants