Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 1.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 2.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 3.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 4.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 5.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 6.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 7.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 8.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 9.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 10.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 11.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 12.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 13.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 14.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 15.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 16.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 17.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 18.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 19.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 20.
  • Referāts 'Organizācijas mārketinga makrovides faktori', 21.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmējdarbībā nekas nav patstāvīgs. Nemitīgi mainās tirgus, uzņēmēja darbības apstākļi, pašu uzņēmēju uzvedība. Uzņēmējdarbības subjekti, būdami viens no otra atkarīgi un viens otru iespaidodami, rada attiecīgu sabiedrisko situāciju, kuras apstākļi vai nu provocē uzņēmējdarbības bumu, vai otrādi – izsauc atplūdus, citiem vārdiem, nosaka uzņēmēja darbības pozīciju, rīcības metodes un līdzekļus. Ja uzņēmējs nevar adaptēties tajā vidē, kurā darbojas, viņš neizbēgami kļūs par tās izmaiņu upuri.
Bet ko saprot ar „uzņēmējdarbības vidi”? Ja ar vārdu „vide” saprotam dzīvā vai sabiedriskā organisma apkārtējo apstākļu kopumu, tad „uzņēmējdarbības vide” ir objektīva realitāte, no cilvēka gribas neatkarīgi saimnieciski, juridiski, administratīvi, ekoloģiski, demogrāfiski u.c. nosacījumi un procesu reāla eksistence; aktīvu saimniekošanas subjektu, objektu, procesu un spēku kopums, kas pastāv neatkarīgi no cilvēku gribas. Uzņēmējdarbības vide ir tas substrāts, kurā sakņojas sagatavotie un pieņemtie lēmumi, un vienlaicīgi mehānisms, kas ierobežo dažas darbības. [6, 56] …

Autora komentārsAtvērt
Atlants