Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 1.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 2.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 3.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 4.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 5.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 6.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 7.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 8.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 9.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 10.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 11.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 12.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 13.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 14.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 15.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 16.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 17.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 18.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 19.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 20.
  • Referāts 'Starpniekdarbības loģistika', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Starpniekdarbības pamatojums loģistikā    4
2.  Uzņēmuma shēma, resursi, izmaksas un peļņa    7
2.1.  Laika vērtība un nozīme    8
2.2.  Kritiskais apjoms un drošības faktors    9
3.  Loģistikas darbības    10
5.  Bibliogrāfiskais saraksts    20
Darba fragmentsAizvērt

1. Starpniekdarbības pamatojums loģistikā
Starpniekdarbības loģistika ir nepieciešama tapēc ,ka tā nodrošina efektīvu un pilnveidīgu uzņēmuma vai ražošanas ceha darbību. Piegādajot materiālus vai izejvielas ražotājiem un piegādajot preces uzņēmumiem kā arī veicot citus loģistikas paklapojumus.

3. Loģistikas darbības

Galvenās loģistikas darbības ir krājumu regulēšana, kravu transportēšana, servisa līmeņa nodrošināšana, peiprasījuma prognozēšana kā arī noliktavu un transporta izvēle strap pašu un koplietošanas veidiem. Kā jau zinams pieprasījums pārsvara ir svārstīgs un nav konstants lielums un, lai noliktavās nerastos preču iztrūkums, kas var beigties ar zaudētu klientūru ir nepieciešams veikt pieprasījuma prognozēšanu konkrētajiem laika posmiem.
Objektīvās pieprasījuma izmaiņas laikā veido gan gada laiki, gan sezonas, labklājības līmenis, inflācijas līmenis un ekonomikas lejupslīde. Subjektīvā pieprasījuma lielums ir saistīts ar atsevišķu preču kvalitātes un cenas izmaiņām. Būtiskas ir pieprasījuma izmaiņas laikā, jo tās nosaka jebkura uzņēmuma vispārējo politiku, finanšu politiku, cenu politiku un tāpēc šīs izmaiņas ir jāprognozē. Pieprasījuma prognozēšanai izmanto dažādas metožu grupas:
• Ekspertu metodes jeb Brainstorm šī metode balstās uz speciālistu intuīciju un zināšanām, bet trūkums ir tāds, ka datu apstrāde ir darbietilpīga, dārga un reizēm subjektīva
• Ekonomiskās analīzes – jūtīguma vai riska analīze – mainot vienu faktoru algoritmā, bet atstājot pārējos nemainīgus, iespējams novērtēt katra faktora ietekmi uz gala rezultātu.



Autora komentārsAtvērt
Atlants