Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Rudens ābols', 1.
  • Konspekts 'Rudens ābols', 2.
  • Konspekts 'Rudens ābols', 3.
  • Konspekts 'Rudens ābols', 4.
  • Konspekts 'Rudens ābols', 5.
  • Konspekts 'Rudens ābols', 6.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Integrētas dienas analīze    3
2.  Izmantotā literatūra un avoti    7
Darba fragmentsAizvērt

Pastaiga: bērni ārā pastaigājoties, iziet caur pirmsskolas izglītības iestādei piederošo ābeļu dārzu. Dažās no ābelēm vēl palikuši āboli, bērni tos vēro un skolotāja aicina bērnus aprakstīt kokā esošos ābolus, kā arī salīdzināt tos ar saviem āboliem – ābols ābelē ir tikpat dzeltens kā mans ābols; mans ābols ir krāsaināks kā ābeles ābols; ābols Supermens ir ātrāks lidotājs kā ābols no dārziņa ābeles u.c.
Pēcpusdienas cēliens: bērni paņem savus ābolus, kas paslēpušies zem pašu izveidotās ābeles, notiesā tos. Skolotāja pārjautā bērniem par rotaļnodarbības laikā lasīto pasaku un aicina bērnus izdomāt nākamo pasaku, kas grāmatā saucas “Tārps Kieša”. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants