Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija: partiju interneta mājas lapu piedāvātā rāmējum', 1.
  • Referāts 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija: partiju interneta mājas lapu piedāvātā rāmējum', 2.
  • Referāts 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija: partiju interneta mājas lapu piedāvātā rāmējum', 3.
  • Referāts 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija: partiju interneta mājas lapu piedāvātā rāmējum', 4.
  • Referāts 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija: partiju interneta mājas lapu piedāvātā rāmējum', 5.
  • Referāts 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija: partiju interneta mājas lapu piedāvātā rāmējum', 6.
  • Referāts 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija: partiju interneta mājas lapu piedāvātā rāmējum', 7.
  • Referāts 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija: partiju interneta mājas lapu piedāvātā rāmējum', 8.
  • Referāts 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija: partiju interneta mājas lapu piedāvātā rāmējum', 9.
  • Referāts 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija: partiju interneta mājas lapu piedāvātā rāmējum', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    2
2.  Analīzes problēma    3
3.  Teorētiskās pieejas pamatojums    4
4.  Situācijas problēmas analīze    5
5.  Secinājumi    7
6.  Izmantotās literatūras saraksts    9
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
Šogad, manuprāt, ir īpaši aktīva cīņa par vēlētāju uzmanību. Katra partija mēģina palikt atmiņā un piesaistīt. Analizējot partiju vizītkartes, interneta mājas lapas, rāmējumu, izdalās vairākas iezīmes, kas raksturīga noteiktai partijai. Partijas TB/LNNK un JL, kā arī PCTVL rāmējums ir veidots tā, lai rastos vēlme balsot par partiju un cīnīties ar ārējo ienaidnieku, piemēram, birokrātiju. Informācija, kas ir rāmējuma pamatā ir tendēta uz negācijām- kāda apmelošanu un vainošanu esošās situācijas radīšanā. Manuprāt, nomelnošana un nekorekta rīcība par partijas biedriem neliecina neko labu. Savukārt partijas Latvijas Pirmās partijas/ LC rāmējuma pamatā ir personības, kas runā skaļāk par vārdiem. Izteikti figurē A. Šlesera personība, kas acīm redzami sevi uzskata par harizmātisku un veiksmīgu politiķi, kas varētu iekarot vēlētāju uzticību. Interesanti, ka Tautas partijas mājas lapa bija ļoti neuzkrītoša un nebija iespējams ieraudzīt politiķu personību reklamēšanu. Domāju, ka šis rāmējums izvēlēts tāpēc, ka Tautas partijas biedri pēdējā laikā ir izcēlušies ar vēlētājiem nelabvēlīgu lēmumu pieņemšanu. Tautas partijas mājas lapas centrā atrodas politiķis A. Šķēle, kas kādu laiku aktīvā politiskajā darbībā nefigurēja, līdz ar to vēlētajiem ir pieņemamāks.
Uzskatu, ka esmu izvēlējusies pareizo pieeju- analizēt rāmējumu, jo šādā veidā koncentrējos uz informācijas pasniegšanas veidu un detaļām. Bija iespējams pamanīt interesantus faktus, kas sniedz precīzāku partiju atspoguļojumu. Analizējot rāmējumu ir vieglāk saskatīt partijas īsto tēlu, nevis mākslīgi radīto paštēlu, kas ir mērķtiecīgi virzīts. Manuprāt, interesanti, ka šogad partijas izvairās no personību afišēšanas, izņemot LPP/LC. Partiju rāmējumi ir vairāk mērķēti uz auditorijas saliedēšanu un balsošanu par partijas nosaukumu un sludinātajiem mērķiem, nevis politiķu personībām. Manuprāt, žēl, ka jaunās partijas ir sevi tik neveiksmīgi pieteikušas un prezentējušas, jo tieši šajās vēlēšanās tās varētu iegūt vēlētāju atbalstu, jo lielākā daļa politiķu ir izpelnījušies cilvēku neuzticību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants