Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību evolūcija', 1.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību evolūcija', 2.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību evolūcija', 3.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību evolūcija', 4.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību evolūcija', 5.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību evolūcija', 6.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību evolūcija', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrisko attiecību loma mūsdienās
Sabiedriskās attiecības ir tāds jēdziens, kas ir plaši izplatīts un zināms visā pasaulē. Sabiedrisko attiecību joma ar katru brīdi attīstās aizvien vairāk, jo tā ir ikdienā neatņemama sastāvdaļa ikvienam cilvēkam. Uzņēmumu skaits, kuri savā darbībā izmanto sabiedriskās attiecības sāk palielināties, jo tās ir nepieciešamas, lai veidotu un uzturētu attiecības ar darbiniekiem, klientiem, vēlētājiem vai citiem sabiedrības locekļiem.
„Sabiedriskās attiecības ir kļuvušas par nozīmīgu mūsdienu dzīves sastāvdaļu dažādu iemeslu dēļ:
• Aizvien pieaug iedzīvotāju skaits, īpaši pilsētās, kur iedzīvotājiem praktiski nav iespējams veidot personiskas attiecības ar uzņēmumiem, kas nozīmīgi ietekmē viņu dzīvi;
• Zinātnes un tehnikas sasniegumi, ieskaitot automatizāciju un datorizāciju;
• Komunikācijas revolūcija;
• Globalizācija un valsts savstarpējā atkarība.”19
„Arī uzņēmējdarbības un komunikāciju globalizācija rada sabiedrisko attiecību aktivitāšu paplašināšanos visā pasaulē. Tā kā parasti uzņēmējdarbība un rūpniecība fiziski un psiholoģiski atrodas tālu no sabiedrības, arvien vairāk tiek nodarbināti sabiedrisko attiecību speciālisti, kas analizē auditoriju, plāno stratēģiju un risina problēmsituācijas, kā arī veic citas funkcijas. Arī pētījumi ieņem arvien lielāku lomu.”20
„Dinamiskas, straujas, nemitīgā attīstībā un notikumu centrā. Šie vārdi un frāzes precīzi atspoguļo 21.gadsimta sabiedrisko attiecību raksturu. Patiešām, var apgalvot, ka nekad agrāk sabiedriskajām attiecībām nav bijušas tik lielas iespējas. Arvien vairāk un vairāk organizāciju – vai tās būtu valstis, karaliskās ģimenes, ātri augoši plaša patēriņa preču ražotāji vai vides aktīvisti – aptver komunikācijas nozīmi. Tā kā organizācijas izprot sabiedrisko attiecību nozīmi, nozare plaukst un profesionālu komunikāciju speciālistu ietekme aug.”21

Autora komentārsAtvērt
Atlants