Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Recenzija par grāmatas "Vispārīgā paidogoģija" pirmo daļu', 1.
  • Eseja 'Recenzija par grāmatas "Vispārīgā paidogoģija" pirmo daļu', 2.
  • Eseja 'Recenzija par grāmatas "Vispārīgā paidogoģija" pirmo daļu', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Kā pēdējo vēlējos minēt metodi skolototājiem, ko arī ir minējis Dž. Djuī, ka skolotāji nedrīkst uzspiest savas domas un darba metodes, pirms pats bērns lūdz palīdzību. Manuprāt, šī metodi vajadzētu izmēģināt ikvienam pedegogam, it īpaši pirmsskolā, jo mūsu kā skolotāju uzdevums ir attīstīt bērnos domāšanu, talantus nejau ielikt bērnu kādos rāmjos neļaujot viņiem pašiem radīt.
Grāmata ar daudz gudrām un filozofiskām atziņam, par to kā dzīvot un saprats tās galvenos uzdevumus, liek gan aizdomāties par savu dzīvi, gan par to kā būt labam skolotājam. Varbūt grūti lasāma un uztverama, bet aizraujoša, pamācoša. Noteikti ieteiktu to izlasīt visiem topošajiem skolotājiem, jo ir vērts uzzināt kādas ir iepriekšējā gadsimta dzimušā talantīgā latviešu filozofa, psihologa un pedagoga domas, par to, kas ir audzināšana, izglītība un tās stuktūrām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants