Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Internets kā kultūras fenomens: masu vai elitārās kultūras parādība?', 1.
  • Eseja 'Internets kā kultūras fenomens: masu vai elitārās kultūras parādība?', 2.
  • Eseja 'Internets kā kultūras fenomens: masu vai elitārās kultūras parādība?', 3.
  • Eseja 'Internets kā kultūras fenomens: masu vai elitārās kultūras parādība?', 4.
  • Eseja 'Internets kā kultūras fenomens: masu vai elitārās kultūras parādība?', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Taču neaplūkojot interneta vēsturi un tā dažādo resursu pieejamību, mēs varam arī nokļūt pie maldīga slēdziena.
Mana darba mērķis ir rast atbildi uz jautājumu: Internets kā kultūras fenomens: masu vai elitārās kultūras parādība?
Aplūkojot lietotāju skaitu, mēs internetu varētu pieskaitīt pie masu kultūras, jo to lieto daži cil­vēki, kuri nav principiāli noslēgti, bet ir dažādi un nesaistīti.
Pēc Latvijas Interneta asociācijas (šī asociācija dibināta 2000. gada augustā, ar mērķi nostipri­nāt, attīstīt un popularizēt internetu Latvijā) datiem, kurus var iegūt, aplūkojot mājas lapu http://www.lia.lv/stat.htm, varam vērot, ka pagājušajā 2003. gadā interneta lietotāju skaits ir bijis 520 tūkstošie, prognoze 2004. gadam ir 750 tūkstoši. Acīmredzams straujš pieaugums.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants