Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Iepakojums - viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Iepakojuma interesantākas un izliektākas formas piesaista pircējus tāpēc daudzi ražotāji lielu uzmanību velta iepakojumiem, lai tie būtu interesanti un atšķirtos no citu ražotāju iepakojumiem.
Manuprāt preces iepakojumam ir liela nozīme mārketingā, jo tas vairāk vai mazāk saistās ar konkurenci. Preces konkurētspējai labs iesaiņojums var jau zināmai precei piešķirt jaunu veidolu kā arī veicināt preces atpazīstamību citu preču vidū. Pircēji vienmēr izvērtē to kāds ir preces iepakojums vai tas ir parocīgs, vai uz iepakojuma ir redzama informācija par preci, vai iepakojums būs viegli atverams. Vizuālais iepakojuma izskats ir pirmais ko pircējs pamana un sniedzās pēc preces, lai to tuvāk aplūkotu un izlasītu sniegto informāciju par preci.

Atlants