Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.07.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Komunikācijas vēsture', 1.
  • Konspekts 'Komunikācijas vēsture', 2.
  • Konspekts 'Komunikācijas vēsture', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Lai veicinātu Eiropas mediju attīstību tiek ieviestas kvotas. 1992. gadā ES plaši no dažādiem viedokļiem tika diskutēts par to, vai attiecībā uz mediju plurālisma saglabāšanu un izvairīšanās no tirgus noteicošas nestrādes Eiropas regulējošā funkcija ir lietderīga. Eiropa palielina ražotāju konkurences spējas.

Kā mediji ietekmē sabiedrības ikdienas dzīvi, kultūru un cilvēku 21.gadsimta sākumā Latvijā?
21.gadsimta sākumu raksturo radikālas pārmaiņas masu komunikācijā. Sabiedrībā ienāk jauni, nepazīstami un unikāli fenomeni, kas vērojami mediju un to auditorijas attiecībās. Aizsākas digitalizācijas procesi, tehnoloģijas attīstība, skolās aiz vien vairāk tiek aprīkotas ar datoriem un internetu. Šīs visas izmaiņas radikāli pārveido plašsaziņas līdzekļu saturu, ietekmē sociālos procesus un liek mainīt žurnālistikas, reklāmas, sabiedrisko attiecību profesionāļu darbības pieejas. Daudz stingrāki kļūst žurnālistikas standarti, notiek komercializācija. Radio bija ļoti spēcīgs medijs, kas nodrošināja sabiedrības sociālo un politisko viedokli, to panākot ar publiskajām debatēm radio ēterā. Palielinās mediju skaits un tirgus, tātad sabiedrībai paplašinājās arī izvēles iespējas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants