-
AS "Latvijas balzams" dzēriens "Rīgas dzirkstošais bezalkoholiskais"
2011. - 2015. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmumu vēsture | 4 |
1.1. | AS „Latvijas Balzams” mūsienās | 5 |
2. | Šampanieša izcelšanās un vēsture | 8 |
2.1. | Bezalkoholisko dzērienu tirgus Latvijā | 9 |
2.2. | AS „Latvijas Balzama” bezalkoholiskais dzirkstošais vīns „Rīgas Dzirkstošais bezalkoholiskais” | 10 |
2.3. | „Rīgas Dzirkstošais bezalkoholiskais” dzēriena apraksts „4P” ietvaros | 12 |
2.4. | "Rīgas dzirkstošais bezalkoholiskais" dzēriena dzīves cikls | 14 |
3. | Aptaujas apkopojums | 16 |
Secinājumi | 18 | |
Izmantoto avotu saraksts | 19 | |
Pielikums | 20 |
Secinājumi
1. AS „Latvijas balzams” ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā
2. AS „Latvijas balzams” lepojas ar tradīcijām bagātu vēsturi, kopš 1900.gada.
3. AS „Latvijas balzams” ir viens no Latvijas vadošajiem eksportētājiem - tā produkcija pieejama vairāk, kā 30 pasaules valstīs un katru gadu tiek apgūti aizvien jauni eksporta tirgi.
4. AS „Latvijas Balzams” aizsāk jaunu tirgus segmentu ar dzērienu „Rīgas Dzirkstošais bezalkoholiskais”, tā kļūstot par pirmo Latvijas alkoholisko dzērienu ražotāju, kas piedāvā bezalkoholisku alternatīvu tradicionālo dzirkstošo vīnu mīļotājiem.
5. Mūdienās cilvēku dzeršanas kultūra ir mainijusies, cilvēki aizvien vairāk sāk aizdomāties par savu veselību un drošību, tādēļ izvēlās lietot bezalkoholiskos dzērienus vai alkoholiskos dzērienusmazākā daudzumā.
6. Jaunais AS „Latvijas Balzāma” produktu „Rīgas Dzirkstošais bezalkoholiskais” var lietot visa vecuma cilvēki, jo tas nesatur alkoholu, bet galvenā mērķauditorija ir jaunās māmiņas un cilvēki, kuri aturas no alkoholiskajiem dzērieniem.
7. Veiktajā aptaujā atklājā, ka 82% respondenti neko nav dzirdējuši par „Rīgas Dzirkstošais bezalkoholiskais”dzērienu.
8. „Rīgas Dzirkstošais bezalkoholiskais”dzēriens atrodas ieviešanas stadijā, šo produktu sāka ražot tikai šīgada sākumā.
9. Aptaujas visi respondenti izteica vēlmi nomeiģināt šo produktu, bet ierobežotās pārdošanas dēļ tas vēl nav izdevies.
10. Produkts pagaidām tiek tikai ieviests Latvijas tirgū un līdz šī gada beigām tas būs pieejams visos lielveikalos.
…
Tuvojoties gada mijai cilvēki sāk iegādāties alkoholiskos dzērienus, it īpaši šampaniešus, lai nosvinētu jaunā gada pienākšanu. Bet ko lai dara tie cilvēki, kuri vēlas svinēt, bet sev zināmu iemeslu dēļ nedrīkst lietot alkoholiskos dzērienus. Mūsdienās bezalkoholiskie ali un dzirkstošie koktēļi nav nekas jauns, bet gada mijai vairāk piemērots ir dzirkstošais vīns. Tādēļ AS „Latvijas Balzams” ir izveidojis jaunu bezalkoholisko dzirkstošo vīnu „Rīgas Dzirkstošais bezalkoholiskais”. Līdz ar „Latvijas Balzama” zīmola popularitāti ir interesanti uzzināt kaut ko vairāk par „Latvijas Balzama” produkciju. Šim nolūkam tika izvirzīti šādi uzdevumi: • izpētīt AS „Latvijas Balzama” veidošanos; • uzzināt vairāk par bezalkoholisko dzērienu tirgu Latvijā; • izpētīt AS „Lavijas Balzama” piedāvātāo „ Rīgas Dzirkstošais bezalkoholiskais ” dzēriena piedāvājumu; • veikt aptauju, lai uzzinātu, kas ir „ Lavijas Balzama ” produkcijas pircēji. Lai spētu izildīt izvirzītos uzdevumus, tika izmantotas šādas pētījuma metodes: • anketēšana; • AS „ Lavijas Balzama ” produkcijas izpēte veikalos; • AS „ Lavijas Balzama ” oficiālās mājaslapas izpēte;