Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse informātikā', 1.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse informātikā', 2.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse informātikā', 3.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse informātikā', 4.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse informātikā', 5.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse informātikā', 6.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse informātikā', 7.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse informātikā', 8.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse informātikā', 9.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse informātikā', 10.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse informātikā', 11.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse informātikā', 12.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse informātikā', 13.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse informātikā', 14.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā prakse informātikā', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Prakses dienasgrāmata    6
2.  Informātikas mācību priekšmeta analīze    8
2.1  Normatīvie dokumenti informātikas mācību priekšmetā    8
2.2  Mācību stundas „informātika” mērķi un uzdevumi    8
2.3  Informātikas skolotāja mācību metodes un formas    10
2.4  Pārskats par izglītības standartu informātikā    10
3.  Vēroto un asistēto stundu analīze    12
4.  Prakses uzdevumu pašvērtējums    13
5.  Salīdzinoša analīze starp informātikas priekšmeta saturu un Eiropas datorprasmes sertifikātu    14
6.  Pielikumi    17
  Pielikums 1    17
  Pielikums 2    17
  Pielikums 3    18
  Pielikums 4    19
Darba fragmentsAizvērt

Mācoties informātiku, skolēniem ir iespēja iepazīties ar informātikas vietu un lomu mūsdienu sabiedrībā, ar informācijas un komunikācijas tehnoloģiju straujajiem attīstības tempiem, sagatavoties informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izmantošanai citu mācību priekšmetu apguvē, novērtēt informātikas nozīmi un nepieciešamību tālākajā izglītībā, veidot stabilu ētisko un tiesisko pamatu savai darbībai.
Praksi veicu Tukuma E. Birznieka – Upīša 1. pamatskolā no 12.11.2008 līdz 18.12.2008.. Mana prakses vadītāja bija direktora vietnieks mācību darbā Ilga Jēgere , kura pasniedz skolā informātiku 5. – 9. klasēm un matemātiku 5. klasē.
Prakses laikā asistēju 5 mācību stundas. Šī ir mana otrā prakse specializācijā „Informātikas skolotājs” asistējot skolotāju stundās ar skolēniem bija labāks kontakts salīdzinot ar iepriekšējo praksi. Pateicoties šāda veida praksei studentam ir vieglāk orientēties skolotāja mācību darbā
Skolas apraksts
Skolas nosaukums: Tukuma E. Birznieka - Upīša 1. pamatskola
Skolas dzimšanas diena: 1806. gada 30. maijs
Skolas bijušie nosaukumi:
Tukuma valsts ģimnāzija;
Tukuma valsts vidusskola;
Z. Meirovica komercskola;
Tukuma valsts ekonomiskais tehnikums;
Tukuma valsts ģimnāzija;
Tukuma valsts komercskola.
Skolēnu skaits: 441
Skolotāju skaits: 32
Mācību stundas „informātika” mērķi un uzdevumi:
Mērķis:
Sekmēt skolēnu zināšanu pilnveidošanu un praktisko prasmju attīstīšanu moderno informācijas un komunikācijas tehnoloģiju lietošanā informācijas iegūšanai, apstrādei un analīzei, kas nepieciešama daudzveidīgās dzīves situācijās un citu mācību priekšmetu apguvei.
Uzdevumi:
apgūt informācijas un komunikāciju tehnoloģiju pamatjēdzienus;
pilnveidot praktiskās informācijas un komunikācijas tehnoloģiju lietošanas prasmes, lai individuāli vai sadarbībā ar citiem spētu identificēt problēmas un risināt tās;
gūt intelektuālās darbības brīvības un atbildības pieredzi demokrātiskā sabiedrībā;
veidot paradumu strādāt drošā darba vidē un apgūt paņēmienus, lai varētu izvairīties no veselības traucējumiem, kas gūti darbā pie datora, vai mazināt tos;
izprast informācijas un komunikācijas tehnoloģiju straujās attīstības nozīmi sabiedrībā;
motivēti attīstīt savas spējas, lai kļūtu par pilntiesīgu informācijas sabiedrības locekli.

Atlants