• Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitātes standartus

     

    Referāts32 Vadība

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 1.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 2.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 3.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 4.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 5.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 6.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 7.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 8.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 9.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 10.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 11.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 12.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 13.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 14.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 15.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 16.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 17.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 18.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 19.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 20.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 21.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 22.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 23.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 24.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 25.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 26.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 27.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 28.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 29.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 30.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 31.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 32.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 33.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 34.
  • Referāts 'Kvalitātes vadības sistēmas pamati, ieguvumi un priekšrocības, ieviešot kvalitāt', 35.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kvalitātes vadība, tās nepieciešamība    5
1.1  Kvalitātes vadības sistēmu attīstības vēsture    5
1.2  Kvalitātes vadības sistēmas nepieciešamība    6
1.3  KVS nepieciešamība mazo un vidējo uzņēmumu uzņēmējdarbības attīstībā    8
2.  Kvalitātes vadības ieviešana, sertificēšana, atbildība, priekšrocības, ieguvumi    11
2.1  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana un sertificēšana    11
2.2  Atbildība par kvalitāti    14
2.3  Ieguvumi un priekšrocības ieviešot kvalitātes vadības sistēmas    15
3.  Pazīstamākās standartu sistēmas, īss to skaidrojums    18
3.1.  ISO 9000- Kvalitātes vadības sistēma    18
3.2.  ISO 14001-Vides pārvaldības sistēma    19
3.3.  HACCP- Bīstamību analīze un kritiskie kontroles punkti    21
3.4.  OHSAS 18000 – Darba drošības un profesionālās veselības sistēma    22
3.5.  SA 8000 - Sociālās atbildības sistēma    23
3.6.  ISO 8402:1994- Visaptveroša kvalitātes vadība    24
3.7.  Integrētās vadības sistēmas    25
4.  Cilvēkresursu vadība    28
5.  Kvalitāte un valsts pārvalde    32
  Secinājumi    34
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    35
Darba fragmentsAizvērt

Kursa darba autora mērķis ir iepazīstināt lasītāju ar kvalitātes vadības sistēmas attīstības vēsturi, sistēmas ieviešanas nepieciešamību un pazīstamākajām starptautiskajām standartu sistēmām.
Prasības, ar kurām jāsastopas uzņēmumiem un organizācijām, attīstoties globalizācijai un ar to saistītajām problēmām, piemēram, kā konkurences palielināšanās, nepieciešamība pēc jauniem preču un pakalpojumu noieta tirgiem, patērētāju prasību pieaugums pret preču un pakalpojumu kvalitāti, mainās galvu reibinošā ātrumā. Droši var minēt vēl vienu apstākli, kas īpaši raksturīgs mazo un vidējo uzņēmumu ceļā uz attīstību, tas ir- investīciju piesaistīšana.
Iepriekš minētie faktori prasa pārskatīt uzņēmumu turpmākās attīstības stratēģiju, nosakot jaunu organizācijas vadības filozofiju, kura balstās uz kvalitātes vadību. Kvalitātes vadības centrā vienmēr ir cilvēks- klients, darbinieks, jebkurš sabiedrības loceklis ikvienā zemeslodes ģeogrāfiskajā punktā. Kvalitātes vadība ir visaptveroša- tā skar ražošanu, pakalpojumu sniegšanu, drošību un veselību, vidi, ētiku un citas jomas. Kvalitātes vadības mērķis- sasniegt, stiprināt un pilnveidot kvalitāti ekonomiski- pēc principa “darīt lietas pareizi ar pirmo reizi un vienmēr”. Lai to panāktu, kvalitāte ir jāveido apzināti. Kvalitātes jomā pēdējos gadu desmitos ir mainījusies orientācija no kvalitātes kontroles gatavam produktam uz uzņēmumā notiekošo procesu kontroli un vadību, lai pilnīgāk apmierinātu klientu vajadzības un vēlmes, kā arī sekmētu kvalitātes plānošanu produktiem un pakalpojumiem. Arvien lielāku nozīmi pasūtītāji pievērš kvalitātes vadības sistēmām uzņēmumā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants